וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "גולדהאר אמר לי - 8 מיליון יורו או שאני נשאר. התעצבנו"

26.4.2023 / 13:07

החלוץ סיפר לפודקאסט של מכבי תל אביב על השיחות עם הבעלים בקנדה שהובילו למעבר לסין: "הגענו למתווה הזוי". וגם: הדרבי שפוצץ

תקציר ה-0:0 בין מכבי נתניה למכבי תל אביב/ספורט1

השיחות עם מיטש גולדהאר לפני המעבר לסין, הדרבי שפוצץ והחופשה שהופסקה באמצע. בראיון ל"הסיפור שלנו מתחיל", הפודקאסט הרשמי של מכבי תל אביב, ערן זהבי חשף כמה סיפורים מהקדנציה הראשונה שלו בצהוב שלא שומעים בכל יום.

על השיחות עם מכבי תל אביב לפני המעבר לגוואגנז'ו: "אשתי אומרת שהחופשה הראשונה שהחוויה הראשונה שלה בתאילנד היה הכי גרועה שאפשר, זאת החופשה הכי לא 'חופשתית' שהייתה לי. בלילה הייתי יוצא מהחדר בשלוש עם מיטש גולדהאר ובבוקר הייתי מדבר עם ג'ורדי קרויף. טסתי מתאילנד לקנדה, אני ואשתי היינו צריכים לטוס לטורונטו כשאנחנו רק עם דברים קיציים ושם היה קור כלבים".

על הפגישה עם גולדהאר בקנדה אמר: "הוא מאוד רצה שאשאר. הפערים הכספיים לא היו יותר מדי, הגענו לאיזה מתווה הזוי והבנתי שזה גדול מדי לעשות את הדבר הזה פה. קרענו את החבל במשא ומתן, ההצעה מהסינים הייתה רק 5 מיליון יורו ומיטש כבר התעצבן. גם אני התעצבנתי, הוא אמר לי - או 8 מיליון או שאני נשאר במכבי תל אביב, לא היה לי סעיף שחרור. לחצנו יד, רשמתי לסוכן שלי רונן קצב שקרעתי את החבל יותר מדי, עברתי את הקו האדום".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. דני מרון
השיחות עם גולדהאר וקרויף נחשפות. זהבי/דני מרון

על הדרבי התל אביבי שפוצץ אחרי שאוהד הפועל תל אביב פרץ לדשא והכה אותו: "רציתי לעזוב אחרי המשחק הזה, אמרתי שאינ לא משחק יותר. לא היה לי אכפת מהורדת נקודות כי הבנתי שניקח אליפות בכל מקרה, אוהד תקף אותי כשלא עשיתי כלום, מי שנפגע מהסיטואציה זה רק אני".

"אמרתי לג'ורדי שאם לא יורדים מהמגרש אני לא בא יותר, שאני לא רוצה להתאמן", חשף זהבי, "בסוף נרגעתי, אבל באמת האמנתי שהיינו צריכים לרדת מהמגרש. אני חושב שלא היינו צריכים להמשיך, לקחת אחריות. השופט היה צריך לעשות את זה, מישהו היה צריך לעשות את זה, המשחק לא יכול להימשך כשאוהד תוקף שחקן והשחקן בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully