וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה חלומית: שון וייסמן כבש אחרי 4 דקות במדי גרנאדה

איזו פרימיירה: החלוץ הישראלי סיפק שער מהיר בדרך ל-0:2 בחוץ על ויאריאל ב'. סייף בישל בניצחונה של נפטצ'י, ניצחונות גם לעבדה ונאתכו

מנור סולומון אחרי המשחק נגד צ'לסי/ספורט1

אחרי שעבר מריאל ויאדוליד לגרנאדה דקות לפני סגירת חלון ההעברות של ינואר, שון וייסמן עורך היום (ראשון) הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה, ועוד איזו בכורה! וייסמן פתח בהרכב במשחק החוץ נגד ויאריאל ב' וכבר אחרי ארבע דקות מצא את הרשת כדי לעלות את גרנאדה ל-0:1. וייסמן חזר לליגה בה הבריק בשנה שעברה עם 20 שערים ועליית ליגה עם ריאל ויאדוליד וסיפק תרומה מיידית כאמור, אחרי אסיסט של חוסה קאייחון. מירטו אוזוני האלבני, מלך שערי הליגה, חגג בדקה ה-28 את ה-15 שלו העונה והבטיח ניצחון. וייסמן הוחלף בדקה ה-74 וקבוצתו במקום החמישי, רק שלוש נקודות פחות מאייבר שנמצאת במקום השני ששווה עלייה אוטומטית ללה ליגה.

* ליאל עבדה נכנס בדקה ה-69 בניצחון של סלטיק 1:4 על סט. ג'ונסטון במחזור ה-25 בליגה הסקוטית. מאז שהישראלי הגיע לסלטיק, היא פגשה את סט. ג'ונסטון שבע פעמים וניצחה בכולן. סלטיק מוליכה את הטבלה הסקוטית בהפרש של 9 נקודות.

שחקן סלטיק, ליאל עבדה. PressFocus/MB Media, GettyImages
21 דקות בניצחון הקליל של סלטיק. עבדה/GettyImages, PressFocus/MB Media

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בניצחון החוץ הקשה של פרטיזן בלגרד 0:1 על נפרדאק. פוסני דיאבטה הכריע בדקה ה-62 והפער מהמוליכה הכוכב האדום צומק לשמונה נקודות.

* קני סייף הוסיף לעצמו בישול חמישי העונה בליגה האזרית, אחרי שהכין את השער השני ב-0:2 של נפטצ'י באקו על סומגיאט. שחקן הכנף פתח כרגיל יחד עם עטאא ג'אבר ובדקה ה-64 בישל לברזילאי סלדאניה. סולומון קבירקבליה הגאורגי כבש את הראשון (54) עבור השלישית בטבלה שמפגרת ב-13 נקודות אחרי המוליכה קרבאח. סייף השלים 90 דקות, ג'אבר הוחלף בדקה ה-86.

* יונס מלדה שיחק שש דקות כמחליף ב-2:2 הביתי של מכלן מול שרלרואה בליגה הבלגית. מכלן כבר הוליכה 0:2 בדקה ה-27, אבל נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-40 וספגה צמד בזק מהאלג'יראי אדם זורגאן (66 ו-67). היא רחוקה שש נקודות מהקו האדום.

* בליגה התאילנדית, לידור כהן פתח בהרכב ובדקה ה-51 יכול היה להבקיע את שערו הראשון בקון קאן, אבל החמיץ פנדל. הוא השלים 90 דקות במשחק בו קבוצתו השוותה ל-1:1 נגד נועלת הטבלה למפאנג בדקה ה-88.

* פיראס אבו עקל שיחק 90 דקות ב-2:2 של גבאלה נגד זירה במחזור ה-21 באזרבייג'אן. גבאלה מדורגת במקום החמישי מתוך 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully