וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן הוצג בגראנדה: "היו עוד הצעות, בחרתי במקום שרצה אותי"

החלוץ דיבר לראשונה מאז המעבר: "רעב לשחק עבור הקבוצה והעיר, יש כאן את האיכות כדי לעלות ליגה". בכורה לקארצב בטורקיה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

אחרי ימים סוערים במיוחד, בהן עלה לכותרות בעיקר בגלל הנעשה מחוץ למגרש, שון וייסמן הוצג הערב (חמישי) בקבוצתו החדשה גרנאדה, אליה הגיע מוויאדוליד. החלוץ הישראלי היה מגיבורי העלייה של הסגולים בשנה שעברה, אך העונה מיעט לקבל הזדמנויות ושב לליגת המשנה. קבוצתו החדשה צירפה אותו בהשאלה, והיא תרכוש אותו תמורת 3 מיליון יורו אם תעלה ליגה.

"אני מאוד שמח להיות כאן ולא יכול לחכות לשחק מול הקהל", אמר וייסמן שדיבר בספרדית לכל אורך מסיבת העיתונאים, "היו לי עוד כמה הצעות, אבל היה לי חשוב להגיע למקום שרצו אותי בו. שמעתי על הפרויקט ואהבתי אותו. זה מועדון גדול עם הרבה היסטוריה ואני כאן כדי לעשות הכל למען המטרה".

חלוץ ויאדוליד שון וייסמן. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
יוצא לדרך חדשה. וייסמן/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

גרנאדה מדורגת במקום השישי בליגת המשנה, שמוביל לפלייאוף בסיום העונה, והיא רחוקה שש נקודות מעלייה אוטומטית. וייסמן סירב להתייחס לאפשרות שגרנאדה תגיע לפלייאוף ואז משחקיה יתנגשו עם אלה של הנבחרת, וגם לא רצה לפרט על הטונים הצורמים בהם נפרד מוויאדוליד: "אני מודה לאוהדי ויאדוליד, שנתיים וחצי שם זה לא מעט זמן. הם אהבו אותי ואני אותם".

וייסמן טען כי אין לו העדפה אם לשחק כחלוץ בודד או לצד עוד שחקן התקפה, והתרגש מקבלת הפנים בעיר: "כולם היו חמים והצטלמו איתי, אני מעריך את זה. אני מאוד רעב לשחק עבור הקבוצה והעיר. לא זכור לי ששיחקתי באצטדיון כאן, אבל הוא יפה".

הישראלי ישתף פעולה בחלק הקדמי עם מלך שערי הקבוצה, מירטו אוזוני האלבני, ועם אקס ריאל מדריד הוותיק, חוסה קאייחון: "אני מאמין שכדי לעלות ליגה צריך איכות, מאמן טוב וצוות טוב, אני בטוח שאת כל זה יש כאן".

* בטורקיה, עדן קארצב נכנס כמחליף בדקה ה-76 בהופעת הבכורה שלו במדי איסטנבול בשאשקהיר. קבוצתו הפסידה 1:0 לקייסריספור משער של עלי קרימי האיראני בדקה ה-49.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully