וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי שוב הפסידה, ליברפול ניצחה, נוטינגהאם הפתיעה את ברייטון

0:2 לברנטפורד אצל הבלוז שספגו הפסד שלישי רצוף, גאקפו ומאטיפ סידרו מהפך ו-1:2 על ווסטהאם בחוץ, קבוצת התחתית ניצחה לראשונה אחרי 11 משחקים

תקציר: ווסטהאם - ליברפול 2:1/ספורט1

במקביל לתצוגה האדירה של מנצ'סטר סיטי במשחק העונה מול ארסנל, בפרמיירליג נערכו הערב (רביעי) שלושה משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-33: ליברפול ניצחה בחוץ, צ'לסי המשיכה להתבזות בהפסד ביתי נוסף ונוטינגהאם פורסט רשמה ניצחון מפתיע.

עוד בפרמיירליג

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
ליברפול עדיין חולמת על מקום בליגת האלופות/רויטרס

ווסטהאם - ליברפול 2:1

אחרי שעלו לחצי גמר הקונפרנס ליג, הפטישים ספגו את הפסדם השני בלבד ב-11 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, וראו את הקבוצה של יורגן קלופ מנצחת בפעם השלישית ברציפות ומחזקת את תקוותיה להעפיל למפעל אירופי בעונה הבאה. ליברפול בפיגור נקודה מאסטון וילה בקרב על הכרטיס לליגה האירופית, אך עם משחק אחד פחות, ושני משחקים עודפים לעומת מנצ'סטר יונייטד המדורגת רביעית. לוקאס פאקטה שימח את אוהדי המארחת עם שער יתרון מוקדם (12), אבל קודי גאקפו הגיב מהר (18) ונגיחה של ג'ואל מאטיפ לרשת השלימה את המהפך של המייטי רדס (67).

מאמן צ'לסי פרנק למפארד. Clive Rose, GettyImages
אפס נקודות בשלושה משחקי ליגה, אפס ניצחונות בכל המסגרות מאז החזרה. פרנק למפארד/GettyImages, Clive Rose

צ'לסי - ברנטפורד 2:0

מי שקיווה שפיטורי גרהאם פוטר והחזרתו של פרנק למפארד תגרום לצ'לסי להתעשת - התבדה מהר מאוד. הערב ספגו הכחולים הפסד פרמיירליג שלישי רצוף ורביעי בחמישה משחקים, כאשר בכל המסגרות הם ברצף של שמונה משחקים ללא ניצחון, ולמפארד עם אפס נקודות אחרי שלושה משחקים בליגה האנגלית בקדנציה הזו. בנוסף, זהו המפגש השלישי ברציפות עם ברנטפורד בו צ'לסי לא מצליחה לנצח. הקפטן ססאר אספיליקואטה כבש שער עצמי (37) ובריאן אמבמו הכפיל לזכות הצרעות (78).

דנילו חוגג שער של נוטינגהאם פורסט. רויטרס
הרצף השלילי של נוטינגהאם סוף סוף נקטע. דנילו חוגג/רויטרס

נוטינגהאם פורסט - ברייטון 1:3

השחפים קיוו להתאושש מההדחה בחצי גמר הגביע, אלא שהעולה החדשה ניצלה את העובדה שברייטון שיחקה 120 דקות רק ביום ראשון האחרון, כדי לחזור לנצח אחרי 11 משחקי ליגה וארבעה הפסדים רצופים ולעלות מעל הקו האדום. ברנאן ג'ונסון החמיץ פנדל בשלב מוקדם (11) והדאיג את אוהדי נוטינגהאם, שפניהם נפלו עוד יותר כשפקונדו בואוננוטה העלה את האורחת ליתרון (38). שער עצמי של פסקל גרוס (45) החזיר לאדומים את האוויר ממש לפני ההפסקה, ואחריה דנילו (69) ומורגן גיבס-ווייט (91, פנדל) דאגו להשאיר את שלוש הנקודות בבית.

צפו בתקציר הניצחון של נוטינגהאם פורסט

תקציר: נוטינגהאם פורסט - ברייטון 1:3/ספורט1

משחקי יום חמישי בפרמיירליג:

אברטון - ניוקאסל (21:45, ספורט1)
סאות'המפטון - בורנמות' (21:45)
טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד (22:15, ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully