וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני טוטנהאם יפצו את אוהדי הקבוצה שנסעו ל-6:1 בניוקאסל

ראשי התרנגולים כבר הודיעו על פיטורי המאמן, אבל גם קיין וחבריו החליטו לעשות מעשה: "נעשה את הכל כדי לתקן כבר נגד מנצ'סטר יונייטד בחמישי"

תקציר: ניוקאסל - טוטנהאם 1:6/ספורט1

שחקני טוטנהאם החליטו להחזיר את הכסף לאוהדי הקבוצה שעשו את הדרך הארוכה מלונדון לניוקאסל, שם נקלעו התרנגולים לפיגור 5:0 כבר בחלוף 21 דקות משריקת הפתיחה, משחק שהסתיים בסופו של דבר ב-6:1 מביך ומשפיל עבורם.

אתמול (שני) הודיעה טוטנהאם על פיטוריו של המאמן הזמני כריסטיאן סטליני (מי שהיה עוזרו של אנטואן קונטה) והחלפתו לעת עתה בראיין מייסון, אבל גם שחקני הקבוצה בחרו לקחת אחריות והגדילו לעשות כאשר הוציאו על דעת עצמם הודעה רשמית שבה הם מבשרים לאוהדי הקבוצה שהגיעו לאצטדיון סנט. ג'יימס פארק כי יחזירו להם את הכסף שהשקיעו ברכישת כרטיס כדי להגיע לתמוך בהם.

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
יפצו את האוהדים שהגיעו לניוקאסל. קיין/רויטרס

"כולנו בסגל מבינים את התסכול והכעס שלכם. מה שקרה ביום ראשון לא היה טוב ומילים לא יכולות להסביר את מה שהתרחש, אבל תאמינו לנו שהפסד כזה מאוד כואב גם לנו. אנחנו מעריכים את התמיכה שלכם, בבית ובחוץ, ולכן אנחנו רוצים להחזיר לכם את מחיר הכרטיס למשחק בסט. ג'יימס פארק.

"אנחנו יודעים שזה לא ישנה דבר ממה שקרה ביום ראשון ואנחנו נעשה את הכל כדי להחזיר את הדברים למסלולם, כבר נגד מנצ'סטר יונייטד ביום חמישי בערב, אבל התמיכה שלכם חשובה לנו מאוד. ביחד - ורק ביחד - נוכל להתקדם" כתבו השחקנים.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully