וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פיטורי סטליני: נאגלסמן המועמד הבכיר לאימון טוטנהאם

הגרמני שסיים את תפקידו בבאיירן מינכן בחודש שעבר צפוי לדרוש כסף רב לרכש בקיץ ולהקשות על המשא ומתן מול דניאל לוי. מייסון יאמן עד תום העונה ומי אופציה ב' של התרנגולים?

תקציר: ניוקאסל - טוטנהאם 1:6/ספורט1

פיטוריו של כריסטיאן סטליני אתמול (שני) מאימון טוטנהאם נראו לגיטימיים למדי בהתחשב בתצוגה המחרידה של התרנגולים בתבוסה 6:1 לניוקאסל במחזור האחרון, ובמיוחד תחת הניהול של דניאל לוי העומד כראש הבעלים בקבוצה הלונדונית. הבעלים של הספרס הודיע כי ראיין מייסון יעמוד על הקווים עד תום העונה כמאמן השלישי של הקבוצה, זאת אחרי שגם אנטוניו קונטה פוטר בחודש שעבר, אך בו זמנית הוא החל לפעול למצוא מחליף קבוע החל מהקיץ הקרוב. אחרי שמאוריסיו פוצ'טינו, אקס התרנגולים, התקרב לסיכום בצ'לסי, באנגליה מדווחים שלוי פנה למועמד הראשי מבחינתו, שהיה גם בפנקסים של הבלוז - יוליאן נאגלסמן.

המאמן הגרמני הצעיר שפוטר מבאיירן מינכן בחודש שעבר קושר לצ'לסי מאז שזו פיטרה את גראהם פוטר, אך המשא ומתן לא הבשיל לכדי חתימה, וכעת נראה שנאגלסמן בדרך לצפון-מערב לונדון. רק בשישי האחרון הגרמני פוצץ את השיחות מול הבלוז, וכבר כעת עובר ליעד הבא, עם לחץ אדיר על לוי לסכם עם מאמן שיתחיל לעבוד כבר בתקופה הקרובה לקראת חלון ההעברות של הקיץ.

עוד בפרמיירליג

יוליאן נאגלסמן, מאמן באיירן מינכן. רויטרס
מועמד מלונדונית אחת לשנייה? נאגלסמן/רויטרס

לתרנגולים מצפה משימה לא פשוטה להחתים את נאגלסמן, שכן דורש סכום נכבד להחתמת שחקנים בקיץ הקרוב וגם אי-העפלה של טוטנהאם לליגת האלופות עשויה להכריע את עמדתו בנושא. במידה ולוי לא יצליח להגיע לסיכום מול נאגלסמן, המועדון מלונדון צפוי לפנות לארנה סלוט, מאמן פיינורד שרושם עונה נהדרת במוליכת הליגה ההולנדית שנראית בדרך לאליפות.

ארנה סלוט, מאמן פיינורד. ANP Sport, GettyImages
אופציית ב' של לוי. סלוט/GettyImages, ANP Sport

לטוטנהאם מצפה צמד משחקים לא פשוט כשבחמישי יארחו את מנצ'סטר יונייטד (22:15) ובראשון הקרוב יתארחו באנפילד (18:30) אצל ליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully