וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה סיים את דרכו בטוטנהאם, עוזרו יאמן עד תום העונה

התוצאות המאכזבות וההשתלחות אחרי סאות'המפטון חרצו את גורל המנג'ר האיטלקי. כריסטיאן סטליני ינסה להבטיח את הטופ 4

תקציר ה-3:3 הדרמטי של סאות'המפטון מול טוטנהאם/ספורט1

זה היה באוויר, והלילה (ראשון) זה הפך רשמי: אנטוניו קונטה כבר לא מאמן טוטנהאם. התרנגולים הודיעו באתרם הרשמי על "פרידה הדדית" מהמאמן, כשמי שייכנס לנעליו עד תום העונה הוא כריסטיאן סטליני האיטלקי, ששימש כעוזרו של קונטה ויישאר במערכת. בקיץ תחפש טוטנהאם מאמן בעל שיעור קומה, כשלואיס אנריקה, מרקו סילבה, יוליאן נגלסמן והאקס מאוריסיו פוצ'טינו הם חלק מהשמות שהועלו.

"נותרו לנו עשרה משחקי ליגה כדי להילחם על מקום בליגת האלופות", אמר הנשיא דניאל לוי. "נצטרך להיות כולנו יחד. כולם צריכים לעשות צעד קדימה כדי לסיים במקום הכי גבוה שאפשר עבור המועדון הזה, ועבור האוהדים המדהימים שלנו". כרגע עדיין מדורגים התרנגולים במקום הרביעי בטבלה עם 49 נקודות, אך לניוקאסל (47 נקודות) וליברפול (42) שני משחקים חסרים.

אנטוניו קונטה מאמן טוטנהאם. GettyImages
סוף הדרך. קונטה/GettyImages

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מלבד האכזבות במסגרות השונות העונה, מה שחרץ סופית את גורלו של המנג'ר האיטלקי - שחוזהו עתיד היה להסתיים בקיץ - היה ההשתלחות שלו אחרי ה-3:3 מול סאות'המפטון. "הם כבר רגילים לזה פה בטוטנהאם", אמר אז. "השחקנים לא משחקים בשביל משהו חשוב מבחינתם, הם לא רוצים לשחק תחת לחץ ומתח. ככה קל מבחינתם, זה כל הסיפור של טוטנהאם. עד עכשיו ניסיתי להחביא את הסיטואציה כאן, אבל נותרו 10 משחקים ויש אנשים שחושבים שאנחנו יכולים עוד להילחם. להילחם על מה? עם המוטיבציה הזאת? עם הגישה הזאת? עם המחויבות הזאת? בשביל מה - בשביל מקומות 7, 8 או 10?"

קונטה המשיך וביקר את ההתנהלות של השחקנים על המגרש מול סותון: "אמרתי להם שאני רוצה לראות מהם אש בעיניים ובלב, ולא ראיתי שום דבר. אני רוצה לראות את הרוח הנכונה והרצון להצליח. לא רק באימונים, גם על המגרש, כי זה מה שעושה את ההבדל. אני לא רגיל להיות בפוזיציה הזאת. אני מתוסכל מאוד וכולם צריכים לקחת אחריות על המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully