וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה ללא מעצורים: "בטוטנהאם כבר רגילים לתוצאות האלה"

מאמן התרנגולים שמועמד לעזוב בסיום העונה, רתח אחרי איבוד נקודות נוסף ותקף את השחקנים והבעלים: "זה הסיפור של המועדון, בשביל מה אנחנו נלחמים פה? הם משחקים כאילו לא חשוב להם", והוסיף: "אחריות ההנהלה על חלון ההעברות"

תקציר ה-3:3 הדרמטי של סאות'המפטון מול טוטנהאם/ספורט1

טוטנהאם עוברת לאחרונה תקופה לא טובה עם שלושה ניצחונות בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, הדחה מליגת האלופות כבר בשלב שמינית הגמר, והערב (שבת) איבדה יתרון שני שערים ל-3:3 מול סאות'המפטון והחמיצה הזדמנות נוספת לברוח קדימה בקרב על הטופ 4 בפרמיירליג. אחד האנשים העומדים במרכז התיקו מול הקדושים, ובכלל נראה כי אינו צפוי להמשיך בעונה הבאה על הקווים הוא אנטוניו קונטה.

מיד אחרי המשחק, המאמן האיטלקי התראיין והטיח האשמות רבות בפני המועדון, השחקנים ובעלי הקבוצה - דניאל לוי: "הם כבר רגילים לזה פה בטוטנהאם. השחקנים לא משחקים בשביל משהו חשוב מבחינתם, הם לא רוצים לשחק תחת לחץ ומתח. ככה קל מבחינתם, זה כל הסיפור של טוטנהאם. עד עכשיו ניסיתי להחביא את הסיטואציה כאן, אבל נותרו 10 משחקים ויש אנשים שחושבים שאנחנו יכולים עוד להילחם. להילחם על מה? עם המוטיבציה הזאת? עם הגישה הזאת? עם המחויבות הזאת? בשביל מה - בשביל מקומות 7, 8 או 10?".

עוד בכדורגל עולמי

אנטוניו קונטה מאמן טוטנהאם. GettyImages
הפנה את הזעם לשחקנים, למועדון ולבעלים. קונטה/GettyImages

קונטה המשיך וביקר את ההתנהלות של השחקנים על המגרש מול סותון: "אמרתי להם שאני רוצה לראות מהם אש בעיניים ובלב, ולא ראיתי שום דבר. אני רוצה לראות את הרוח הנכונה והרצון להצליח. לא רק באימונים, גם על המגרש, כי זה מה שעושה את ההבדל".

"אני לא רגיל להיות בפוזיציה הזאת. אני מתוסכל מאוד וכולם צריכים לקחת אחריות על המצב", אמר מאמן התרנגולים. "לא רק המועדון, המאמן והצוות המקצועי. המועדון משלם לנו הרבה כסף, לא כדי למצוא תירוצים, אלא להשיג תוצאות. אנחנו לא מראים לב, לא עוזרים אחד לשני ואני לא מקבל הופעות כמו היום".

החוזה של קונטה יסתיים בקיץ הקרוב, ועם הדיווחים הרבים לאחרונה כי האיטלקי לא ימשיך על הקווים בעונה הבאה בלונדון, הוא חשף את הביקורת שלו גם כלפי בעלי המועדון: "המועדון אחראי לחלון ההעברות וכל מאמן כאן יש את האחריות. אבל איפה השחקנים? מהניסיון שלי, אם אתה רוצה להיות תחרותי ולהילחם אתה חייב לשפר את הסגל. אני רואה רק 11 שחקנים שמשחקים בשביל עצמם".

הארי קיין טוטנהאם. GettyImages
ייאוש בטוטנהאם. הארי קיין לפני ספיגת השוויון/GettyImages

עם החזרה מפגרת הנבחרות, טוטנהאם תצא לגודיסון פארק (3.4) למשחק חוץ מול אברטון במסגרת המחזור ה-29 של הפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully