וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה את היורש של פרגוסון? יונייטד תציע לטן האח הארכת חוזה

במועדון ממנצ'סטר מרוצים מהצלחתו של המאמן ההולנדי שהצטרף בקיץ האחרון ויציעו לו להישאר שלוש שנים נוספות מעבר להסכם הנוכחי שנחתם עד 2025. באנגליה מבהירים שרכישת הקבוצה לא תשפיע על הישארותו של האיש על הקווים

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על בטיס בגומלין שמינית גמר הליגה האירופית/ספורט1

תחת עננת רכישת המועדון שחולפת מעל אולד טראפורד בחודשים האחרונים, מנצ'סטר יונייטד תרצה לקדם עניין חשוב נוסף עד סיום העונה ולהאריך את חוזהו של מאמן הקבוצה - אריק טן האח.

אחרי פתיחת עונה לא פשוטה שכללה תבוסה לברנטפורד, השדים האדומים החלו להתחבר תחת המאמן ההולנדי שהצטרף בקיץ האחרון למועדון. הקבוצה השיגה ניצחונות מרשימים על קבוצות הצמרת, נהנתה מפריחתו של מרכוס רשפורד, זכתה בגביע הליגה וכעת כשהיא בשיא המאבק על הטופ 4, יונייטד תחפש לשמור על המשכיות ועל האיש על הקווים גם מעבר לחוזהו הנוכחי שמסתיים ב-2025, ולהוסיף שלוש שנים נוספות בחוזה החדש שיוצע להולנדי.

עוד בכדורגל עולמי

מאמן מנצ'סטר יונייטד, אריק טן האח. רויטרס
ההצלחה עשתה את שלה. טן האח/רויטרס

על פי דיווח של ה'דיילי מירור', גם רכישת המועדון המתקרבת על ידי השייח' הקטארי - ג'אסים בין חמאד על ת'אני - או על ידי סר ג'ים רטקליף הבריטי, לא תפגע ברצון העז של מועדון הפאר האנגלי להשאיר את טן האח באולד טראפורד לשנים הקרובות. שני הצדדים מעוניינים להמשיך את ההתקשרות, כשביונייטד רואים בהולנדי כיורש האמיתי של סר אלכס פרגוסון - עשור לאחר שהסקוטי עזב את המועדון.

בעלי מנצ'סטר יונייטד אברם גלייזר. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
עזיבתם לא צפויה להשפיע על הארכת החוזה. גלייזר/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

מחר (ראשון, 18:30, ספורט1) מנצ'סטר יונייטד ואריק טן האח ינסו לעשות צעד נוסף אל עבר תואר שני העונה, כשיארחו את פולהאם ומנור סולומון ברבע גמר הגביע האנגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully