וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עד מתי הם ימשיכו לשקר???" אביו של מסי מגיב לדיווחים ה"שקריים"

עודכן לאחרונה: 18.3.2023 / 8:36

חורחה מסי כתב פוסט עוקצני באינסטגרם בעקבות הדיווחים על עימות של בנו עם גאלטייה ודרישת השכר כביכול מהסעודים: "פייק ניוז!"

פ.ס.ז' חוגגת עם קיליאן אמבפה את שיא השערים של המועדון/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

בימים האחרונים פורסמו כמה דיווחים על ליאו מסי בספרד. הדיווח הראשון גרס שמסי דרש שכר דימוני של 600 מיליון יורו לשנה כדי לחתום בסעודיה, הדיווח השני גרס שהוא עזב את אימון פריז בגלל עימות עם גאלטייה והשלישי טען שפריז לא מוכנה להיענות לדרישות השחקן כדי לחתום על חוזה חדש.

אלא שלחורחה מסי, אביו וסוכנו של הכוכב הארגנטינאי, נמאס מהשמועות והדיווחים האלו ובפוסט שהוא העלה לרשת החברתית הוא תקף וכתב "פייק ניוז. עד מתי הם ימשיכו לשקר? מי בודק אותם? אל תאמינו לשום דבר".

ליאונל מסי פריז סן ז'רמן. רויטרס
איזה מדים הוא ילבש בעונה הבאה? מסי/רויטרס

אבל איפה מסי כן ישחק בעונה הבאה? הדיווחים על עתידו של אולי השחקן הגדול אי פעם מתפרסמים השכם וערב בעקבות העובדה שמסי מסיים חוזה בפריז ובקרוב מאוד הוא יהיה שחקן חופשי. כזכור, מסי עשה את המעבר המדהים מברצלונה לפריז, שהעניקה לו חוזה לשנתיים בלבד והוא נמצא לקראת סיומה של העונה השנייה.

עוד בוואלה!

גאלטייה אופטימי: "מסי וההנהלה מדברים הרבה, טוב לו כאן"

לכתבה המלאה

אביו של מסי מפריך את ה"שקרים"

ההדחה המשפילה של פריז מליגת האלופות הגבירה עוד יותר את הספקולציות סביב עתידו של מסי והדיווחים שהוא נחוש לעזוב. הדיווחים האחרונים גרסו שאל אילהאל הסעודית מעוניינת להחתים את הכוכב כדי לתת קונטרה לאל נאסר שצירפה את כריסטיאנו רונאלדו. בספרד היו אפילו דיווחים על כך שמסי שוקל לחזור לניואלס אולד בויז מועדון נעוריו, אבל מסי רוצה להמשיך לשחק בטופ ונכון לעכשיו האופציה הסבירה ביותר מבחינתו היא קאמבק לברצלונה, אולי כבר בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully