וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד בדרך למכירה: שתי הצעות עברו לשלב הבא

אחיו של אמיר קטאר וסר ג'ים רטקליף ייפגשו עם נציגי הגלייזרים: "למרות החששות, הם מוכנים למכור את המועדון במחיר הנכון"

כל שערי שבת מהפרמיירליג/ספורט1

עסקת מכירתה של מנצ'סטר יונייטד מתקרבת. באנגליה מדווחים כי שתי קבוצות רכישה פוטנציאליות עברו לשלב הבא - אחת של שייח' ג'אסים בין חמאד על ת'אני, אחיו של אמיר קטאר, והשנייה של סר ג'ים רטקליף. השניים ייפגשו השבוע עם הנציגים שמונו מטעם האחים גלייזר, כדי להגיש הצעות רשמיות.

לפי "סקיי", שייח' ג'אסים מאמין שההצעה שלו היא האטרקטיבית ביותר, שכן הוא מוכן לקחת על עצמו את כל החובות של המועדון. רטקליף, מנגד, מציע מודל המבוסס בין היתר על בעלות אוהדים. שניהם, כך דווח, יציעו כ-4.5 מיליארד ליש"ט - מעט פחות ממה שהגלייזרים ביקשו תחילה (6 מיליון ליש"ט). כך או כך, לפי "סקיי", "העובדה ששתי קבוצות הרכישה עברו שלב מראה שלמרות החששות, הגלייזרים מוכנים למכור את המועדון במחיר הנכון".

כזכור, בשבוע שעבר דווח בתקשורת האנגלית כי אברם וג'ואל גלייזר לא ששים לוותר על השליטה במועדון בניגוד לאחיהם קווין, אדוארד, בריאן ודארסי, בשל ההצעות הנמוכות שהתקבלו.

בעלי מנצ'סטר יונייטד אברם גלייזר. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
יתרצה? אברם גלייזר/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

עוד בכדורגל האנגלי

עוד בוואלה!

מעמד מיוחד: רשפורד הופך לאגדת מנצ'סטר יונייטד?

לכתבה המלאה

הערב (ראשון, 18:30, ספורט1) תתארח מנצ'סטר יונייטד אצל ליברפול, בניסיון להגדיל את הפער במקום השלישי ולצמק את הפער ממנצ'סטר סיטי השנייה. רפאל וראן יעבור מבחן כשירות ורק לאחריו יתברר האם יעמוד לרשות אריק טן האח, כשהארי מגווייר ו-ויקטור לינדלוף בכוננות לעמדת הבלם הנוסף לצד ליסנדרו מרטינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully