וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ארסנל מנצחת את המשחקים הבאים, היא אלופה". ארטטה: "הרגע הכי מרגש שלי במועדון"

עודכן לאחרונה: 5.3.2023 / 10:34

גול אליפות? ארסנל הפכה 2:0 ל-2:3 מול בורנמות' עם שער בדקה ה-97, המנג'ר: "יוצא דופן, חוויה מרהיבה". מרסון מסביר את סוד הקסם

תקציר: ארסנל - בורנמות' 2:3/ספורט1

אם ארסנל תסיים את עונת 2022/23 כאלופה, בהחלט ייתכן שהיא תסתכל על המשחק מול בורנמות' כזה שהביא לה את התואר המותק. התותחנים מצאו עצמם אתמול (שבת) בפיגור ביתי של 2:0 מול בורנמות', חזרו עם קאמבק נהדר וחתמו אותו שער יפהפה של ריס נלסון, שבע דקות בתוך תוספת הזמן, כדי לשמור על פער של חמש נקודות ממנצ'סטר סיטי השנייה.

כך הגיב איאן רייט לשער הניצחון הדרמטי

עוד בוואלה!

בדקה ה-97: ארסנל חגגה מהפך סופר-דרמטי מול בורנמות'

לכתבה המלאה

"זה כנראה היה הרגע הכי רועש והכי אמוציונלי שלי במועדון", סיכם מיקל ארטטה הנרגש. "המסע הזה של כולנו, ואיך שהאוהדים והקבוצה מאוחדים - זה היה מאוד מיוחד. כולם קצת המומים, זה היה מטורף. היינו צריכים לצאת מהבור, מול 10 שחקנים מאחורי הכדור, ניסינו בכל דרך אפשרית, לא כבשנו ומצאנו עצמנו בפיגור 2:0. לא איבדנו את עצמנו, התחלנו לעשות את הדברים הפשוטים וכבשנו. לאחר מכן, האווירה השתנתה וגם האנרגיה. ברגע שהשווינו, אמרנו - אוקיי, בואו נלך על זה".

מנג'ר המוליכה הוסיף ואמר: "המחליפים עשו שינוי ענק, אני כל כך שמח עבור ריס אחרי החודשים שעבר. הקבוצה הראתה רמת מחויבות אחרת לגמרי לניצחון. השחקנים לא התחבאו, הם רצו את המשחק וזה היה נהדר לראות. אחרי השער של ריס, לא ראיתי איפה אני. התחלתי לרוץ ולא ידעתי לאן. לראות את האושר על הפרצופים של כולם, זה היה פשוט נפלא. זה יום יוצא דופן, חוויה מרהיבה בסיום. זה היה מאוד דרמטי, אבל הכל היה שווה את זה בשביל הסיום הזה".

נלסון עצמו הוסיף ואמר: "זה מרגיש מדהים. כשהכדור הגיע אלי, העיניים שלי דלקו. היו לי כמה חודשים קשים, אחרי שחזרתי מהפציעה. כולם יודעים כמה קשה עבדתי, אז כשהכדור נכנס, כולם השתגעו. זה היה רגע נהדר עבורי. אני כאן כל חיי וארסנל חשובה לי מאוד".

שחקן העבר פול מרסון, המשמש כיום כפרשן עבור "סקיי", הצהיר: "אני חושב שהם הולכים לזכות באליפות. הם פשוט לא עוצרים, ואני לא יודע מתי יפסידו. הם התאוששו מההפסד לסיטי והיו נפלאים. זה מה שאני אוהב בארסנל הזו, היא פשוט לא מוותרת. אם הם ינצחו בשלושת המשחקים הבאים, אני לא רואה סיבה שלא יזכו באליפות".

גם הפרשן כריס סאטון צייץ: "ימים כאלה גורמים לך לחשוב שאולי זאת העונה של ארסנל. קאמבק מדהים, במשחק שהוכרע על ידי טיל של נלסון!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully