וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ליברפול - מנצ'סטר יונייטד: קלופ וטן האח בהצהרה משותפת

המאמנים קראו לקהלים לא לשיר על אסונות הילסבורו, הייזל ומינכן: "אם ניפטר מהרעל זה יהיה טוב לכולם, יש קווים שאין לחצות". גאקפו יחליף את נונייס ב-11? (ראשון, 18:30, ספורט1)

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:3/ספורט1

על אף שבשנים האחרונות הן לא נאבקות ישירות על אליפות הפרמיירליג, אך היריבות בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד ממשיכה להיות עדיין הגדולות בכדורגל העולמי. שני מועדוני הפאר מאנגליה ייפגשו מחר (ראשון, 18:30, ספורט1) באנפילד במסגרת המחזור ה-26 בפרמיירליג, כאשר המארחת תנסה להתקרב לטופ 4 והאורחת לצמצם פערים מהמוליכות ארסנל ומנצ'סטר סיטי.

לקראת המשחק, המאמנים יורגן קלופ ואריק טן האח שחררו הצהרה משותפת הדורשת מהקהלים לחדול מלשיר שירים מקניטים המציינים את האסונות שפקדו את המועדונים - אסונות הילסבורו והייזל של אוהדי ליברפול ואסון מינכן של שחקני מנצ'סטר יונייטד.

ההצהרה המלאה של טן האח וקלופ

"אחת הסיבות שהיריבות הזו כה מיוחדת היא האינטסיביות שלה, אבל אם היא נעשית אינטנסיבית מדי זה יכול ללכת למקומות שלא טובים לאף אחד", רשם קלופ, "אנחנו רוצים את הרעש, את האווירה המחשמלת, אבל לא את מה שמעבר. אם נשמור על התשוקה וניפטר מהרעל, זה יהיה טוב יותר לכולם".

"זו אחת היריבויות הגדולות בעולם הכדורגל. כולנו אוהבים את התשוקה כשהקבוצות נפגשות, אבל יש קווים שאין לחצות", הוסיף טן האח, "לא מקובל להשתמש כך באובדן בנפש והגיע הזמן שזה ייפסק. הדברים האלה יפגעו לא רק בתדמית של המעודונים, אלא גם בתדמית של הקהל ושל העיר".

כזכור, באסון הילסבורו ב-1989 נהרגו 97 אוהדי ליברפול מדוחק, וארבע שנים קודם לכן נהרגו 39 אוהדים באצטדיון הייזל שבבלגיה בגמר גביע אירופה בין ליברפול ליובנטוס. באסון מינכן בשנת 1958, נהרגו 23 בני אדם בהתרסקות מטוס - ביניהם שמונה משחקני מנצ'סטר יונייטד.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
מוחמד סלאח כובש נגד מנצ'סטר יונייטד. Clive Brunskill, GettyImages
יהיה גם כדורגל. סלאח במפגש הקודם מול מנצ'סטר יונייטד/GettyImages, Clive Brunskill

על הדשא, ינסה טן האח להשלים ניצחון עונתי כפול על היריבה המרה אחרי ה-1:2 באולד טראפורד אי שם בחודש אוגוסט. לוק שואו הפצוע וג'יידון סאנצ'ו החולה, שנעדרו מה-1:3 על ווסטהאם בגביע ביום רביעי בספק להתמודדות, כך שטיירל מלאסיה ואנטוני עשויים להמשיך ב-11.

בצד המארח רוצים לחבר ניצחון ליגה שלישי ברציפות באנפילד ולשמור על שער נקי חמישי רצוף בפרמיירליג. אנדי רוברטסון ישוב להרכב אחרי שלא שותף ב-0:2 על וולבס ברביעי, מוחמד סלאח ודיוגו ז'וטה ימשיכו בהתקפה וקודי גאקפו עשוי להחליף את דרווין נונייס ב-11.

משחק נוסף

נוטינגהאם פורסט - אברטון (16:00, ספורט1)

המחזור ה-26 יושלם ביום שני כשפולהאם ומנור סולומון יתארחו אצל ברנטפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully