וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם איבדה יתרון שני שערים ב-3:3 מול סאות'המפטון, רק נקודה לצ'לסי

התרנגולים הובילו 1:3 על הקדושים, אבל וולקוט (77) ופנדל של וורד פראוס (90+3) חילקו את הנקודות. הבלוז ספגו בדקה ה-89 ב-2:2 נגד אברטון

תקציר ה-3:3 הדרמטי של סאות'המפטון מול טוטנהאם/ספורט1

המחזור ה-28 בפרמיירליג יצא לדרך בשישי עם ניצחון החוץ של ניוקאסל על נוטינגהאם פורסט. בשבת, בהמשך המחזור שנדחה בחלקו בעקבות משחקי הגביע האנגלי, טוטנהאם איבדה יתרון 1:3 וסיימה ב-3:3 מול סאות'המפטון, בעוד צ'לסי איבדה נקודות עם 2:2 בלבד נגד אברטון.

עוד בכדורגל העולמי

הארי קיין טוטנהאם. GettyImages
שער תשיעי העונה בנגיחה לא הספיק. קיין/GettyImages

סאות'המפטון - טוטנהאם 3:3

ההדחה מליגת האלופות כאבה עבור אנטוניו קונטה ושחקניו, כאשר הדיווחים על פרידה מהמאמן האיטלקי בסוף העונה ממשיכים להגיע גם אחרי הניצחון 1:3 על נוטינגהאם פורסט במחזור האחרון. התרנגולים הגיעו לבית של הקדושים בידיעה שיוכלו לברוח לליברפול במאבק על הטופ 4, ואחרי הניצחון של ניוקאסל על נוטינגהאם פורסט, גם טוטנהאם התקשה להשיג שלוש נקודות מול קבוצת תחתית. זה החל בדקה החמישית כשרישרליסון נפצע והוחלף על ידי דיאן קולוסבסקי, כאשר בצד של המארחת היא ראה את ארמל בלה-קוצ'אפ ויאן בדנארק מוחלפים בעקבות פציעות. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+6) פדרו פורו קיבל מסירת נהדרת מיונג מין סון, והמגן שהגיע בינואר הפציץ לרשת העליונה בדרך ל-0:1. עם פתיחת המחצית השנייה, צ'ה אדאמס החזיר את סותון לעניינים (46), אך הארי קיין נהנה מהגבהה נפלאה של קולוסבסקי (65) והחזיר את היתרון לתרנגולים. בדקה ה-75 איוון פרישיץ' כבש את השלישי כשכדור הורחק מהגנת סותון, והקרואטי המתין על קצה הרחבה ובעט לרשת. תיאו וולקוט (77) צימק והדרמה החלה בתוספת הזמן. פאפה סאר הכשיל את איינזלי מייטלנד ניילס ברחבה, השופט קבע יחד עם ה-VAR שיש פנדל וג'יימס וורד פראוס (90+3) דייק מהנקודה הלבנה בשוויון דרמטי.

מאמן צ'לסי, גרהאם פוטר. רויטרס
הריצה נעצרה דווקא נגד אברטון בבית. פוטר/רויטרס

צ'לסי - אברטון 2:2

דווקא אחרי שנראה היה שצ'לסי סוף סוף מתחברת, בעיצומה של ריצה בת שלושה ניצחונות רצופים, הבלוז שמטו נקודות ביתיות. ז'ואאו פליקס (52) וקאי האברץ (76, פנדל) העלו את צ'לסי פעמיים ליתרון, אבל הטופיז חזרו פעם אחר פעם משערים של עבדולאי דוקורה (69) ואליס סימס (89).

משחקים נוספים:

אסטון וילה - בורנמות' 0:3
לוילה: דוגלאס לואיז (7), ג'ייקוב רמזי (80), אמיליאנו בואנדיה (89)

ברנטפורד - לסטר 1:1
לברנטפורד: מתיאס ינסן (32), שנדון בפטיסט (הורחק 90+3). ללסטר: הארווי בארנס (52)

וולבס - לידס 4:2
לוולבס: ג'וני (65 והורחק 82), מתאוס קונייה (73). ללידס: ג'ק האריסון (6), לוק איילינג (49), רסמוס כריסטנסן (62), רודריגו (90+7)

צפו בתיקו של צ'לסי

תקציר ה-2:2 הדרמטי של צ'לסי מול אברטון/ספורט1

ביום ראשון (16:00, ספורט1) יושלם המחזור עם משחקה של ארסנל המוליכה מול קריסטל פאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully