וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגלית של ליברפול בחוץ עד תום העונה, הנתונים ממחישים עד כמה המצב חריג

מכת הפציעות שמלווה את האדומים לכל אורך העונה נמשכה עם סטפן בייצ'טיץ'. שחקני הקבוצה פספסו השנה יותר משחקי ליגה מכל קבוצה אחרת, ובפער משמעותי

תקציר ניצחונה של בורנמות' 0:1 על ליברפול/ספורט1

דווקא אחרי ה-0:7 על מנצ'סטר יונייטד, בו ליברפול עשתה קולות של חזרה לכושר, הגיעו שני הפסדים שהוציאו את הרוח מהמפרשים של הרדס. תחילה היה זה 1:0 מאכזב אצל בורנמות' עם החמצת פנדל אומללה של מוחמד סלאח, ונמשך אמש (רביעי) עם הדחה מליגת האלופות אחרי הפסד בתוצאה זהה לריאל מדריד, שלא חשה מאוימת ולו לרגע אחרי ה-2:5 הענק במשחק הראשון באנפילד.

הצרות באות בצרורות ליורגן קלופ באנפילד גם מחוץ למגרש, והיום הוא התבשר כי תגלית העונה שלו, הקשר סטפן בייצ'טיץ', ייעדר עד לסיום העונה. הספרדי בן ה-18 המריא עם הקבוצה למדריד למרות שהיה בספק להתמודדות, ולבסוף הוא אכן נגרע מהסגל של האורחת. היום הודיע השחקן כי בעקבות הפציעה ממנה הוא סובל, עונת הפריצה שלו הסתיימה כבר במרץ.

"זה מאוד עצוב להיפרד מהעונה הנפלאה הזו עבורי", רשם בייצ'טיץ' בחשבון האינסטגרם שלו, "אבל אני מבין שזה חלק מהכדורגל וזה רק יחזק אותי פיזית ומנטלית. רוצה להודות לכל האוהדים על התמיכה העונה ואני מבטיח לכם שאעשה את הטוב ביותר שלי כדי לחזור חזק מתמיד".

הנתונים מראים: מכת הפציעות של ליברפול חמורה באופן חריג

סטפן, בן לאם מספרד ולכדורגלן העבר הסרבי סרג'אן בייצ'טיץ', עלה העונה לבוגרים של ליברפול והספיק לערוך תחת יורגן קלופ 26 הופעות בכל המסגרות, בהן הבקיע שער אחד ובישל אחד נוסף. הפציעה שלו היא האחרונה מתוך שורה ארוכה של פציעות שליוו את האדומים העונה, כאשר בזמן זה מושבתים גם ג'ורדן הנדרסון, טיאגו אלקנטרה ולואיס דיאס.

נתונים שהובאו על ידי ה"טיימס" מראים עד כמה חסרת מזל ליברפול השנה. שחקניו של יורגן קלופ פספסו לא פחות מ-162 משחקי פרמיירליג עד כה העונה בשל פציעות, מה שמציב אותם במקום הראשון בליגה בפער משמעותי. אחרי ליברפול נמצאת ברשימה צ'לסי עם 124 חיסורים, ולאחריה ניוקאסל עם 122. לשם השוואה, מנצ'סטר סיטי במקום הלפני אחרון עם 49 היעדרויות בלבד, כשלפניה ברייטון עם 46.

עם ההדחה מליגת האלופות ליברפול נותרה במסגרת הליגה בלבד, שם היא מנסה להשיג את המקום בטופ 4 כדי לא להישאר מחוץ לליגת האלופות בעונה הבאה. סגנית האלופה מדורגת כעת במקום השישי בלבד, שש נקודות מתחת לטוטנהאם שלה משחק עודף.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully