וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-93: ניוקאסל השיגה 1:2 דרמטי אצל נוטינגהאם פורסט

המגפייז נקלעו לפיגור מפתיע משער של דניס (26), אך איסק איזן (45+2) והשלים צמד בתוספת הזמן עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה

תקציר: לסטר - צ'לסי 3:1/ספורט1

המחזור ה-28 בפרמיירליג יצא לדרך הערב (שישי) עם משחק החוץ של ניוקאסל אצל נוטינגהאם פורסט, בו השיגה החמישית בטבלה 1:2 דרמטי במיוחד שהקטין זמנית את הפער מטוטנהאם הרביעית לנקודה. פורסט, שהגיעה למשחק עם רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, קיוותה לפתוח פער מהקו האדום ואף הייתה בדרך הנכונה כשעלתה ליתרון משער של עמנואל דניס בדקה ה-26.

אלכסנדר איסק שהבקיע גם במחזור שעברה איזן עבור המגפייז שתי דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה וקבע שוויון בהפסקה. שער של אליוט אנדרסון הצעיר נפסל על ידי ה-VAR בדקה ה-64, אך האורחת בכל זאת מצאה דרך לצאת עם שלוש נקודות כשסחטה פנדל בעקבות נגיעת יד ברחבה. איסק ניגש לנקודה הלבנה, בעט חזק לרשת של קיילור נבאס והשלים צמד עם 1:2 מאוחר.

אלכסנדר איסק, שחקן ניוקאסל. רויטרס
כבש בתוספת הזמן של כל מחצית. איסק/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו בתקציר ה-2:2 בין מנשנגלדבאך לברמן

תקציר: מנשנגלדבאך - ורדר ברמן 2:2/ספורט1

* בגרמניה נפתח המחזור ה-25 עם 2:2 דרמטי בין מנשנגלדבאך ו-ורדר ברמן, שימשיכו גם השבוע לחלוק אחת עם השנייה את מקומות 10-11. הקבוצות התעוררו אחרי מחצית מאופסת ובדקה ה-48 קבע מרכוס תוראם 0:1 לגלדבאך. מרווין דוקש איזן בדקה ה-65, פלוריאן נויהאוס השיב את היתרון למקומיים ואותו דוקש חילץ נקודה עבור האורחת עם השני שלו בדקה ה-89.

* בספרד גברה אתלטיק בילבאו 1:3 בחוץ על ויאדוליד במשחק שפתח את המחזור ה-26. איניגו מרטינס הבקיע ראשון בדקה ה-30, גורקה גורוסטה הכפיל בדקה ה-57, קייל לארין צימק בדקה ה-74 עם שערו החמישי מאז שהגיע בינואר ומיקל וסגה סגר סיפור מהנקודה הלבנה ארבע דקות לאחר מכן.

* ליון ונאנט הוציאו לדרך את המחזור ה-28 בצרפת עם 1:1. האורחת עלתה ליתרון כבר אחרי שתי דקות בזכות שער עצמי של קסטלו לוקבה, אלכסנדר לקאזט עלה למקום השני בטבלת מלכי השערים של ליון בכל הזמנים כשהבקיע את ה-150 שלו במועדון וקבע חלוקת נקודות בדקה ה-24.

שבת בפרמיירליג:

אסטון וילה - בורנמות' (17:00)
ברנטפורד - לסטר (17:00)
סאות'המפטון - טוטנהאם (17:00)
וולבס - לידס (17:00)
צ'לסי - אברטון (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully