וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה: "אני החוליה המחברת בין שני הדורות בנבחרת צרפת"

הכוכב היה מרוצה ממשחקו הראשון כקפטן: "יש אווירה טובה. כמה שפחות אעשה, כך מוטב לכולם". וגם: נאום המחצית שלו מול הולנד

תקציר: מרוקו - ברזיל 1:2 (ידידות)/ספורט1

קיליאן אמבפה לא יכול היה לבקש ספתח מוצלח יותר כקפטן נבחרת צרפת. כשכל העיניים אליו, הוליך כוכב הטריקולור את סגנית אלופת העולם ל-0:4 מהדהד על הולנד במסגרת המחזור הראשון של מוקדמות יורו 2024, עם צמד ובישול.

"התנהגתי אותו הדבר, שיחקתי את התפקיד הזה באופן טבעי", אמר אמבפה על סרט הקפטן. "אני החוליה המחברת בין שני הדורות, אבל מבחינתי, לא ממש היה ההבדל באוויר במהלך השבוע. יש אווירה טובה, לא הייתי צריך לעשות שום דבר. כמה שפחות אעשה, כך מוטב לכולם".

צרפת הוליכה על הכתומים 0:3 כבר בדקה ה-22. למרות זאת, עם הירידה לחדר ההלבשה, נשא הקפטן שנכנס לנעליו של הוגו לוריס נאום בפני חבריו לנבחרת. "כל הכבוד חבר'ה, כל הכבוד", אמר להם. "ככה מתחילים משחק. אל תתנו להם לנשום, אל תתנו להם שום דבר. בואו נשחק אותו הדבר במחצית השנייה, אל תוותרו. ככה עושים את זה".

עוד בכדורגל עולמי

שחקני נבחרת צרפת קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן. Marcel ter Bals/BSR Agency, GettyImages
בינתיים הוא לא צריך להתערב. אמבפה עם גריזמן/GettyImages, Marcel ter Bals/BSR Agency

בזכות הצמד, עקף אמבפה את קארים בנזמה והפך לכובש החמישי בכל הזמנים בנבחרת צרפת, עם 38 שערים. השם הבא ברשימה הוא מישל פלטיני, עם 41 שערים (שיאן השערים, נזכיר, הוא אוליבייה ז'ירו, עם 53). "זו המטרה הבאה שלי", אמר הכוכב. "מישל הוא גדה, אבל אני רוצה להמשיך במסע שלי, והמסע עובר בלעקוף אותו".

כשנשאל אדוארדו קמאבינגה על הקפטן החדש שלו, אמר: "לפני המשחק, הוא אמר לנו לפתוח היטב. במחצית הוא אמר לנו להמשיך ככה, ואם צריך לכבוש שישייה, אז נכבוש שישייה. אני לא חושב שהאווירה השתנתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully