וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההעברה המפתיעה של הקיץ? "מנצ'סטר יונייטד שוקלת להחתים את ניימאר"

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 9:20

בצרפת טוענים: השדים האדומים, שעשויים להירכש על ידי בעלים קטאריים, עוקבים אחרי מצבו של הברזילאי הפצוע והמושבת. "פריז תשמח להיפטר ממנו"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 6:7 בפנדלים על ברייטון בחצי גמר הגביע/ספורט1

בזמן שסביב ליאו מסי מתחולל מחול שדים של ממש וגם עתידו של קיליאן אמבפה לא ברור, אף אחד כבר לא מדבר על ניימאר. הכוכב הברזילאי פתח נהדר את העונה עם פריז סן ז'רמן. כבש ובישל בלי ההפסקה, אבל חזר כבוי מהמונדיאל וסיים את העונה כבר בפברואר בגלל עוד פציעה בקרסול.

כעת, בצרפת מדווחים שלא אחרת מאשר מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי השחקן כבר במשך כמה חודשים. השדים האדומים לא הגישו עדיין הצעה עבור השחקן, אבל הם עוקבים אחרי מצבו ועשויה ללכת עליו בקיץ, במיוחד אם הקבוצה תירכש על ידי הבעלים החדשים מקטאר.

ניימאר, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
מנצ'סטר יונייטד תלך עליו למרות הפציעות התכופות? ניימאר/רויטרס

מבחינתה של פריז, היא תשמח להיפטר מהשחקן שמרוויח משכורת עתק אבל נפצע בלי הפסקה. בפריז מעוניינים לבנות קבוצה חדשה סביב הכוכב הגדול אמבפה, כשגם מסי כמובן בדרך החוצה ובסבירות גבוהה יחזור לברצלונה בקיץ. על פי הדיווחים אמבפה גם ישמח שניימאר יעזוב, בניגוד למסי עמו יש לו שיתוף פעולה מצוין והוא נהנה מהרבה מאוד בישולים של הארגנטינאי העונה.

מה שבטוח, יונייטד תצטרך לשלם הרבה כסף על ניימאר, שאומנם נמצא בירידה גדולה בכושרו, אבל יש לו חוזה בפריז עד 2027 והאנגלים יצטרכו לשלם דמי העברה משמעותיים עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully