וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע האמת של ארסנל מגיע. ארטטה: "אנחנו יכולים לזכות באליפות"

המוליכה תתארח במנצ'סטר אצל האלופה, המנג'ר הצהיר: "ידענו מההתחלה שנצטרך לשחק נגד סיטי, גם אם ננצח אנחנו עדיין לא אלופים". סאליבה ייעדר וג'אקה בספק, גווארדיולה כנראה יחסר את אקה: "נהדר וגם חשוב להיות חלק ממעמד כזה" (רביעי, 22:00, ספורט2)

כתבתו של שרון דוידוביץ' על מיקל ארטטה לקראת מנצ'סטר סיטי - ארסנל/ספורט1

ארסנל נראתה כמו האלופה החדשה שבדרך לאור העובדה שהייתה בפסגה במשך 27 שבועות, אבל עונה שלמה בפרמיירליג מתנקזת למשחק העונה באצטדיון איתיחאד נגד מנצ'סטר סיטי (רביעי, 22:00, ספורט2).

ערב המחזור ה-33, ארסנל ניצבת בפסגת הפרמיירליג עם 75 נקודות, חמש יותר מאשר לאלופה המכהנת מנצ'סטר סיטי. עם זאת, לפפ גווארדיולה ושחקניו שני משחקים חסרים, כך שאם לא יפסידו במשחק הבית מול המוליכה - גורל צלחת האליפות תלוי אך ורק בהם.

בוקאיו סאקה, ארסנל. Julian Finney, GettyImages
רגע האמת הגיע. בוקאיו סאקה/GettyImages, Julian Finney

לפרקים כבר נראה היה שהאליפות חוזרת ללונדון ולארסנל לראשונה מאז עונת 2003/4, אלא ששלוש תוצאות תיקו רצופות של התותחנים לעומת שמונה ניצחונות של הסיטיזנס בתשעת המחזורים האחרונים בליגה הפכו את הקערה על פיה. ועדיין, אם קבוצת החוץ הכי טובה בליגה העונה תנצח היא תלויה בעצמה - הבעיה של מיקל ארטטה היא שארסנל לא ניצחה את סיטי בליגה מאז דצמבר 2015 ובאיתיחאד לא השיגה שלוש נקודות מאז ינואר 15'. למעשה, בכל 11 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות ניצחה סיטי.

הצרות של ארסנל החלו מאז שהבלם וויליאם סאליבה נפצע והוא לא יהיה בסגל גם הפעם. מנגד, גרניט ג'אקה שנעדר מה-3:3 נגד סאות'המפטון ביום שישי בו ניצלו התותחנים מהפסד ברגע האחרון, עשוי לשוב להרכב.

"אנחנו מאמינים בעצמנו, האמונה קיימת", הצהיר ארטטה, "אני רואה איך השחקנים מתאמנים, את הדרך שבה הם מגנים אחד על השני וכיצד הם מגיבים לתוצאות האחרונות - כולנו רוצים מאוד (לזכות באליפות) ואנחנו נגיע כדי להראות את זה ביום רביעי בערב. מאז חודש אוגוסט אנחנו מרגישים ככה ואנחנו מאמינים במאת האחוזים שאנחנו יכולים לזכות באליפות. ידענו מההתחלה שנצטרך לפגוש את מנצ'סטר סיטי גם בחוץ וכעת מגיע הרגע החשוב כל כך. האם הוא יגדיר עונה שלמה? ממש לא, כי גם אם ננצח מחר אנחנו עדיין לא אלופים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה מברך את ארלינג הולאנד. רויטרס
ניצחון והכל תלוי בהם. גווארדיולה והולאנד/רויטרס

מן העבר השני, פפ גווארדיולה ככל הנראה יחסר את הבלם נתן אקה שנפצע בשבוע שעבר, אבל פרט לכך יעמוד לרשותו סגל מלא. ביום שבת סיטי עלתה לגמר הגביע עם 0:3 קל על שפילד יונייטד והמנג'ר ניצל זאת כדי לחלק עומסים בין כוכביו. לקראת ארסנל אמר: "זה רגע נהדר להיות בו וגם חשוב מאוד. פגשנו את ארסנל פעמיים העונה וזו קבוצה שנלחמת, המשחקים היו צמודים מאוד וזה רגע חשוב - אבל לא כזה שיכריע את גורל העונה. יש עוד המון משחקים קשים לשני הצדדים, אבל אי אפשר להתכחש לכך שזה משחק חשוב".

מה נשאר להן עד תום העונה

מנצ'סטר סיטי: פולהאם (ח), ווסטהאם (ב), לידס (ב), אברטון (ח), צ'לסי (ב), ברייטון (ח), ברנטפורד (ח)

ארסנל: צ'לסי (ב), ניוקאסל (ח), ברייטון (ב), נוטינגהאם פורסט (ח), וולבס (ב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully