וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנליוס: "לקחתי ללב מה שקרה באתונה. היו לי צמרמורות בכל הגוף"

גארד הפועל ירושלים דיבר ב-103FM אחרי הניצחון על א.א.ק: "זו הייתה משימה לאומית. לא חוויתי אווירה כזו בחיים. דז'יקיץ' גאון כדורסל. מאכזב שהפיינל פור לא בארנה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.4/ספורט1

גארד הפועל ירושלים אור קורנליוס התראיין הערב (חמישי) לתכנית הספורט של רדיו 103FM, בעקבות הניצחון של קבוצתו 51:91 על א.א.ק אתונה אמש, בדרך לפיינל פור ליגת האלופות של פיב"א. "הייתה אווירה מדהימה. עד עכשיו יש לי צפצופים באוזן ואני בקושי שומע בגלל הצעקות. זה היה משחק מדהים", סיפר השחקן על התמיכה של 11,600 האוהדים שהגיעו לארנה - כמות שיא העונה במפעל האירופי כולו. "זה היה עמוס ממש והרבה רצו להגיע למשחק הזה, ראיתי שהיו אפילו קריאות בטוויטר. מהרגע שהפסדנו באתונה, הייתה אווירה אחרת. זו הייתה משימה לאומית של ממש".

קורנליוס הבהיר כי בעיניו, הניצחון לא היווה נקמה על האירועים ביוון: "אני חושב שהרצון להוכיח את עצמנו הוא זה שהביא את הניצחון. זה היה משהו מנטלי. אחרי מה שהיה באתונה, אני לקחתי ללב את מה שקרה לקהל שלנו, ובמשחק אתמול כשעליתי למגרש היו לי צמרמורות בכל הגוף. אתה שומע את הקהל הזה והאחדות הזו, וזה היה פשוט מדהים. לא חוויתי דבר כזה בחיים".

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. ברני ארדוב
"גאון כדורסל". אלכסנדר דז'יקיץ'/ברני ארדוב

האזינו לריאיון עם אור קורנליוס

בהמשך התייחס הקלע ליחסיו עם המאמן אלכסנדר דז'יקיץ': "בואו נשים בצד את העובדה שהוא גאון כדורסל - מדובר באדם בעל יחסי אנוש מהגבוהים שיצא לי לפגוש. מבחינתו, זה קודם כל התקשורת בין שחקן למאמן. הוא יודע מתי לצרוח ומתי להיות איתך, והוא אדם שיודע להבין סיטואציות".

לסיום נשאל קורנליוס האם הוא מאוכזב מכך שהפיינל פור יתקיים במלאגה ולא בירושלים: "ברור שישנה אכזבה, אנחנו רוצים לשחק בארנה, בבית שלנו. אני לא כל כך בקיא בפרטים, אבל המשימה היא אותה המשימה - להביא את התואר בעזרת השם. אנחנו מתרכזים באימון הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully