וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומסקי: "זה אחד ממשחקי הכדורסל הגדולים שהיו בישראל"

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 22:11

אחד הבעלים של הפועל ירושלים חגג את הניצחון וניסה לעקוץ את מכבי תל אביב: "שמח שאנחנו הקבוצה שמביאה הכי הרבה קהל". רנדולף: "היתה אנרגיה מדהימה בארנה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.4/ספורט1

הפועל ירושלים עשתה זאת, ובענק. האדומים פירקו הערב (רביעי) אל מול 11,600 צופים בארנה (שיא כל הזמנים של המועדון) 51:91 את א.א.ק אתונה, השלימו 1:2 ענק בסדרת רבע הגמר והבטיחו כרטיס לפיינל פור של ליגת האלופות. הירושלמים שבים לחצי גמר אירופי לראשונה מאז 2016/17, אז הודחו על ידי ולנסיה בחצי גמר היורוקאפ, אולם ההעפלה הזו מרגישה מיוחדת עוד יותר, וכמובן שגם יותר עוצמתית. אחרי שחלק מהאוהדים האדומים הותקפו על ידי אוהדי א.א.ק במשחק השני, נרשמה הערב אווירה יוצאת דופן בארנה, והשחקנים השיבו על הפרקט. המארחת ברחה ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, ההפרש הלך וצמח בזכות ההגנה המפורסמת של אלכסנדר דז'יקיץ', וכעת כל שנותר הוא לראות מי תהיה היריבה בשלב הבא, ואיפה יתקיים הפיינל פור (12 במאי).

שחקן הפועל ירושלים ליוואי רנדולף. ברני ארדוב
שחקן הפועל ירושלים ליוואי רנדולף/ברני ארדוב
אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הצגה. דז'יקיץ'/ברני ארדוב

"עם כל מה שקרה בשבוע שעבר באתונה, עם המצב הזה, עם האוהדים שבאו, הרגשנו תמיכה גדולה", אמר בסיום ליוואי רנדולף כוכב הניצחון, "זה ניצחון מתוק. אנחנו משחקים, והקהל הזה יודע להעריך את זה. השחקנים אמרו לי להיות אגרסיבי, הרגשתי את האנרגיה, והלכתי על זה. זו הייתה עדות לכל העבודה הקשה שלנו. לפני המשחק דיברנו על זה שנעלה במנטליות הנכונה, ועשינו את זה".

"אני חושב שזה אחד ממשחקי הכדורסל הכי גדולים שהיו במדינת ישראל", חגג אייל חומסקי אחד הבעלים, "בטח מבחינת קהל. כמעט 12,000 איש לא היה דבר כזה, אני שמח שהפועל ירושלים מביאה הכי הרבה קהל במדינה".

האווירה בארנה עשתה אותו רעב לארח את הפיינל פור? "רעב זה לא משהו שחסר לי, אבל האירוח לא תלוי בנו. אני חושב שכרגע אנחנו צריכים להיות צנועים, עוד שני משחקים ואנחנו לוקחים את התואר"

שחקני הפועל ירושלים גלעד לוי, ליוואי רנדולף, איתי שגב. ברני ארדוב
חגג עם הדגל. ליוואי רנדולף/ברני ארדוב
שחקן הפועל ירושלים איתי שגב. ברני ארדוב
שחקן הפועל ירושלים איתי שגב/ברני ארדוב

עוזר מאמן ירושלים, תאודורוס ינאקופולוס, אמר בסיום: "ניצחון גדול עבורנו. אנחנו מודים לאוהדים, האווירה הייתה מדהימה, הם חשובים מאוד עבורינו, אנחנו אוהבים אותם ואנחנו מנסים לשחק חזק בשבילם. אני חושב שעשינו היסטוריה היום, ברכות לכולם".

"האינטנסיביות שלנו, במיוחד בהגנה, כשאנחנו משחקים כך ומניעים את הכדור בהתקפה כמו שעשינו בחלקים גדולים של השנה, אנחנו קבוצה מצוינת".

על העבודה עם דז'יקיץ': "כולנו אוהבים את קואץ' דז'יקיץ' ומכבדים אותו. כולנו יודעים מי הוא. נהדר לעבוד איתו ונהדר לעבוד בארגון הזה, כל מי שעובד איתי היה מדהים מהיום הראשון, אנשי המועדון ועד אחרון האוהדים".

"אני לגמרי מרגיש שאנחנו יכולים לנצח בפיינל פור. כמו שהמאמן אמר, אנחנו צריכים להישאר צנועים ולהמשיך לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully