וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולסון ובראון מחוץ לסגל מכבי תל אביב מול נס ציונה

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 19:28

הפורוורד שנפצע מול גליל עליון נותר בחוץ, הכוכב יקבל מנוחה. קטש ושחקניו יערכו ניסוי כלים אחרון לפני מונאקו, היריבה צפויה לסיים את העונה הסדירה במקום השישי (חמישי, 21:00)

הבית העליון של ליגת העל יימשך מחר (חמישי, 21:00) בלב המושבה כשעירוני נס ציונה תארח את מכבי תל אביב. שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה בליגה ופעם נוספת בחצי גמר גביע המדינה, כשבכל המשחקים ניצחה מכבי תל אביב. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום הראשון, ואילו נס ציונה מדורגת במקום השישי.

שחקני מכבי תל אביב, לורנזו בראון, בונזי קולסון. דני מרון
שניהם בחוץ. בראון וקולסון/דני מרון

אחרי ההפסד הביתי להפועל גליל עליון, ורגע לפני פתיחת הסדרה נגד מונאקו, במכבי תל אביב רוצים לחזור למסלול הניצחונות ולשמור על המקום הראשון בטבלה. החבורה של עודד קטש נראתה לא טוב הגנתית אמש נגד החבורה מכפר בלום, כשהיא מופיעה רק עם ארבעה זרים וסופגת מכה במהלך המשחק עם פציעה של בונזי קולסון. הפורוורד נותר מחוץ לסגל, בדומה ללורנזו בראון שקיבל מנוחה. גם סולימאן בריימו בחוץ, כמו גם הפצועים אוסטין הולינס וג'יילן אדאמס. ווייד בולדווין חוזר.

אחרי ההפסד ביום שישי בכפר בלום והניצחון של גליל עליון בהיכל מנורה, הסיכוי של נס ציונה לצאת מהמקום השישי הוא נמוך מאוד, כשהכתומים צריכים לנצח לפחות שלושה מתוך ארבעת המשחקים הקשים שנותרו להם בבית העליון כדי שיוכלו לעקוף את גליל. למרות שנראה כי יסיימו במקום השלישי, ויפגשו ככל הנראה את הפועל ירושלים בסדרת רבע הגמר, בנס ציונה נחושים להתחיל לנצח גם בבית העליון, ומאמינים ביכולתם להפתיע את מכבי תל אביב לראשונה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully