וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאגה, פינת הארנה: מה צפוי להפועל ירושלים בפיינל פור?

19.4.2023 / 21:00

בליגת האלופות נטו לקיים את אירוע הגמר בספרד, ויקבלו החלטה סופית ביממה הקרובה. הם דרשו מהאדומים להתחייב להישאר במפעל כדי לזכות באירוח. מלבד אוניקאחה, גם בון וטנריפה עלו. הגרלת חצאי הגמר תתקיים בשבוע הבא

חגיגות יום ירושלים הוקדמו השנה. חמש שנים לאחר שעברה לליגת האלופות, הפועל ירושלים העפילה הערב (רביעי) בפעם הראשונה לפיינל פור, לאחר שמחצה את א.א.ק אתונה 51:91 באחת ההצגות הגדולות בתולדותיה. העולות האחרות לחצי הגמר הן אוניקאחה מלאגה, טלקום בון וטנריפה.

עוד לפני שעלו לשחק, השחורים-אדומים קבעו את השיא העונתי לקהל במפעל האירופי כשמילאו את הארנה ביותר מ-11 אלף צופים. גם על הפרקט זו הייתה חגיגה של ממש: הקבוצה הישראלית קבעה את הניצחון הגבוה ביותר במשחק פלייאוף מאז הקמת ה-BCL, ושברו את שיאה של מונאקו מ-2018 (60:90 על ז'ילונה גורה).

שחקן הפועל ירושלים ליוואי רנדולף. ברני ארדוב
שיא קהל עונתי, שיא הפרש בפלייאוף. ליוואי רנדולף חוגג עם חברים/ברני ארדוב

כעת נותר להנהלת ליגת האלופות לקבוע מי תארח את אירוע הגמר, והיא צפויה להכריז על החלטתה ביממה הקרובה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחודש שעבר, אוניקאחה מלאגה והפועל ירושלים הגישו את המועמדות לקיימו אצלן - בנוסף לא.א.ק שהפכה לא רלוונטית עם הדחתה. נציגי פיב"א ביקרו באולמות, וההערכה בימים האחרונים הייתה כי הם נוטים לבחור בעיר הספרדית. אפרת עמורבן מ-ynet דיווחה מוקדם יותר כי בפני הישראלים הוצבה דרישה להתחייב להמשיך בעונה הבאה במפעל ולא לעזוב ליורוקאפ, כתנאי לאירוח.

הפיינל פור מיועד להתקיים בסוף השבוע השני של מאי. אם ירושלים תארח אותו למרות הכל, הוא ייערך בימים חמישי וראשון (11 ו-14 בחודש), ובמקרה שמלאגה תיבחר - המשחקים ישובצו לשישי וראשון (12 ו-14). הגרלת חצאי הגמר תתקיים בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully