וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האירועים הקשים באתונה - מתקפת טרור על אוהדים ישראלים"

עודכן לאחרונה: 12.4.2023 / 20:34

בהפועל ירושלים זועמים על אוהדי א.א.ק, שהשליכו אבנים וזיקוקים לעבר יציע האורחים: "מצרים על החוויה הטראומטית, תלונה חמורה תוגש לפיב"א". דז'יקיץ': "לא חוויתי דבר כזה עם הקבוצה הזו"

דגל ישראל נשרף ביציע א.א.ק/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הפועל ירושלים הובסה הערב (רביעי) באתונה 94:78 על ידי א.א.ק שאיזנה את סדרת רבע גמר הפלייאוף בליגת האלופות ל-1:1. אלא שעם כל הכבוד לתוצאה של המשחק, הכדורסל היה החלק השולי במשחק הזה. 550 אוהדי ירושלים האמיצים שהגיעו למשחק הזה סבלו מאלימות קשה של האוהדים המקומיים, שהשליכו לעברם זיקוקים, אבוקות ואפילו סלעים ואבנים, כאשר חלק מהאוהדים גם נפגעו מהאבנים ונזקקו לטיפול רפואי.

אבנים שהושלכו לעבר אוהדי הפועל ירושלים באתונה. הפועל ירושלים, אתר רשמי
זה היה יכול להיגמר באסון. הסלעים שהושלכו על אוהדי ירושלים/אתר רשמי, הפועל ירושלים

תגובת הפועל ירושלים לא איחרה להגיע ולאחר המשחק נמסר מהמועדון: "הפועל ירושלים רואה באירועים הקשים באתונה כלא פחות ממתקפת טרור על אוהדים ישראלים, שהגיעו בהמוניהם לתמוך בקבוצתם, כפי שהם עושים במשך שנים".

"לנוכח האירועים, במחצית המשחק בדקנו את כל דרכי הפעולה. הוצאת אוהדי הפועל היא אופציה שנשללה על הסף בשל העובדה שאוהדים יוונים הקיפו את ההיכל, והיתה סכנה ממשית למתקפה קשה מחוץ לאולם".

"גם הפסקת המשחק היא אפשרות שנשקלה ברצינות ע"י הנהלת הקבוצה, אך אנשי הביטחון והמשטרה הזהירו כי החלטה זו עלולה להוביל לכאוס מוחלט ולפוגרום אלים שהיה מסכן חיי אדם".

עוד נמסר מהמועדון: "לפיכך הוחלט, למען שמירה על בטחונם של כל אוהדי הפועל, להמשיך את המשחק, לצד הבטחה של צוות השיטור כי אירוע אלים נוסף יוביל להוצאת כל האוהדים, משני הצדדים מהאולם. הפועל מוקירה ונעמדת לצד כל אוהד ואוהדת שהגיעו לתמוך בקבוצה בתנאים כל כך קשים, ואנו מצרים על החוויה הטראומטית שאוהדינו המסורים נאלצו לעבור. המועדון לא יעבור על האירועים בשתיקה, ותלונה חמורה תוגש לפיב"א".

עוד בוואלה!

אווירה עוינת: אוהד הפועל ירושלים נפגע מאבן, דגל ישראל הוצת

לכתבה המלאה
בריינטון למאר א.א.ק אתונה לצד קאדין קרינגטון הפועל ירושלים. באדיבות ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
סיוט גם על הפרקט. קרינגטון הערב/אתר רשמי, באדיבות ליגת האלופות של פיב"א

איתי שגב אמר לאחר המשחק: "לא הופענו, לא היינו מספיק טובים היום ואנחנו נוכיח שאנחנו טובים יותר בשבוע הבא. מחכה לנו משחק שלישי ומכריע ועלינו להגיע אליו מרוכזים, מפוקסים ואגרסיביים ואני מאמין שנעלה לפיינל פור. אני רוצה לפנות לאוהדים ולומר להם תודה רבה על התמיכה שלהם ואני בטוח שהם ייצרו אווירה מדהימה גם במשחק השלישי".

אלכסנדר דז'יקיץ': "הם קלעו נגדנו יותר מכל קבוצה אחרת והפסדנו. מדוע? יש לכך הרבה סיבות. פתחנו טוב ושיחקנו טוב, אבל קרו דברים שלא הגבנו אליהם. אני לא יודע בדיוק מה קרה ביציעים, אבל אפשר היה לראות שמתרחש אירוע והמשחק הופסק. היו שני משחקים היום, אחד על הפרקט ואחד ביציעים. עם הפועל לא חוויתי דבר כזה, אני גם עדיין לא יודע לומר מה קרה ומה הסיבה לכך אם להיות כן. זה השפיע, אבל גם לא כל השחקנים שיחקו היום ברמה שאנחנו מצפים ומקווים מהם, אבל מקווה שהם יעשו זאת בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully