וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן נגף: הפועל ירושלים הפסידה 94:78 לא.א.ק אתונה

האדומים הגיעו למשחק חוץ עוין במיוחד ביוון וקהל החוץ סבל מאלימות האוהדים הביתיים בהתמודדות שנעצרה 3 פעמים. על הפרקט למאר (24 נק') הוביל את א.א.ק לניצחון מרשים בדרך למשחק שלישי ומכריע על המקום בפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א. רנדולף (28 נק') בלט מנגד

באווירה עוינת, עם קהל אלים מהצד היווני והרבה התעסקות בהכל חוץ מכדורסל, הפועל ירושלים הפסידה הערב (רביעי) 94:78 לא.א.ק אתונה במשחק השני בסדרת רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א. השתיים ייפגשו למשחק מכריע ברביעי הבא בירושלים, שם האדומים ינסו להגיע לפיינל פור המפעל לראשונה מאז 2017.

כ-550 אוהדים ישראלים הגיעו לאולם באתונה, כשסביבם כ-8000 אוהדים יוונים נלהבים שקיוו לראות ניצחון ביתי ולהעביר את ההכרעה למשחק שלישי בבירת ישראל. מארק מייריס (9 נק') פתח נהדר את ההתמודדות עם ריצת 0:7, בריינטון למאר (24 נק') הגיב עם ריצה זהה, אך קאדין קרינגטון (11 נק') נכנס לעניינים והחזיר את היתרון לירושלמים עם יתרון 20:21 ברבע הראשון. הרבע השני היה שייך ליוונים שעצרו את האדומים בהגנה, עלו ליתרון והמשיכו להגדיל אותו לכדי דו ספרתי עם יכולת התקפית נפלאה במחצית שנחתמה עם 37:47 למארחת.

אחרי שהמשחק נעצר בפעם השלישית והחצי השני נפתח באיחור רב עם התייעצויות בין השופטים, המשקיף והמשטרה המקומית על התפרעות אוהדי א.א.ק, הקבוצות שבו לפרקט. ליוואי רנדולף (28 נק') המשיך להיות נקודת האור במשחק של האורחת, אבל היתרון הדו ספרתי נשמר בצד של א.א.ק עם 58:70. היוונים המשיכו לצלוף מחוץ לקשת והגדילו את ההפרש שהגיע בשיאו ל-19 עם ניצחון ביתי של 78:94 בדרך למשחק מכריע ברביעי הבא בארנה שבירושלים.


קלעו לא.א.ק אתונה: בריינטון למאר 24, אקיל מיטשל (7 ריב' ו-5 אס') 14, דימיטריס פליאוניס (6 אס') ואייזיאה מיילס (7 ריב') 13 כ"א, אנטוניס קוניאריס 9, ולאדו ינקוביץ' 6, פייר אוריאולה ואלכסנדר מאדסן 5 כ"א, וסיליס חנטופולוס 3, קני וויליאמס 2. קונסטנטינוס פאפאדקיס שותף ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף 28, קאדין קרינגטון 11, מארקס מייריס 9, ברנדון בראון וסים סנדר ונה 8 כ"א, ספידי סמית' (8 אס') 7, איתי שגב 4, זאק הנקינס (5 ריב') 3. נועם יעקב, אור קורנליוס ועוז בלייזר שותפו ולא קלעו.

עוד בכדורסל

ליוואי רנדולף, שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן,
נקודת האור באדום. רנדולף/דב הליקמן

מהלך המשחק

רבע 1:

ספידי סמית', ליוואי רנדולף, מארקס מייריס, אור קורנליוס וזאק הנקינס עלו בחמישייה של אלכסנדר דז'יקיץ'. רנדולף ומייריס פתחו עם 0:7 מהיר של האורחת, זיקוקים של הקהל הביתי ודגלי פלסטין ביציע. היוונים הגיבו עם ריצת 0:7 משלהם בהובלת בריינטון למאר. הנקינס החזיר את היתרון עם נקודות מתחת לסל ומייריס עם שלשה הגדיל ל-7:12. אלכסנדר מאדסן צלף מהשלוש והעלה את א.א.ק ליתרון ראשון במשחק, לפני שקרינגטון עם לייאפ ושלשה החזיר את היתרון לירושלמים דקה וחצי לסיום הרבע. ברנדון בראון שב מפסק הזמן וסיפק עוד שלוש נקודות באחוזים נהדרים של האדומים ודימיטריס פליאוניס קבר שלשה וחתם את הרבע עם 20:21 לירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
זאק הנקינס הפועל ירושלים. באדיבות ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
איבדו יתרון מוקדם. הנקינס/אתר רשמי, באדיבות ליגת האלופות של פיב"א

רבע 2:

למאר פתח את הרבע השני עם שלשה ועלה לדו ספרתי, אקיל מיטשל קטף ריבאונד והגדיל את היתרון היווני. קרינגטון סחט סל ועבירה וצמצם נזקים, מיטשל המשיך את הדומיננטיות של המארחת והיתרון צמח ל-5. סים סנדר ונה דייק מהשלוש, פליאוניס החזיר מנגד ודז'יקיץ' קרא לפסק זמן בפיגור 31:26. למאר המשיך בכושר נהדר וצלף שלשה נוספת, רנדולף צימק עם לייאפ ופייר אוריאולה עם סל מחוץ לקשת העלה את המארחת ליתרון דו ספרתי ראשון הערב. המשחק נעצר פעם נוספת אחרי התפרעות הקהל, רנדולף עם מהלך נהדר צמצם והקבוצות ירדו להפסקה ביתרון יווני של 37:47.

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. דב הליקמן,
ניסו להתאושש מהבלאגן ביציעים. דז'יקיץ'/דב הליקמן

רבע 3:

החצי השני נפתח באיחור רב לאחר התייעצויות של השופטים עם המשקיף והמשטרה המקומית בעקבות ההתפרעויות. סמית' פתח את הרבע השלישי עם שלשה, ינקוביץ' הגיב עם נקודות בצבע ומיטשל הטביע והחזיר את היתרון היווני לדו ספרתי. למאר שוב צלף מהשלוש, רנדולף חדר לצבע בניסיון להשאיר את האדומים במשחק. אוריאולה נהנה מאסיסט יפה של למאר וההפרש צמח ל-15. קני וויליאמס הצטרף לחגיגה עם לייאפ קל, איתי שגב הגיב מנגד נקודות מתחת לטבעת. קרינגטון הוריד את ההפרש לחד ספרתי ואייזיאה מיילס הגיב עם שלשה שעצרה את הריצה האדומה ב-58:70 ליוונים.

שחקני א.א.ק אתונה. דב הליקמן,
בדרך למשחק שלישי ומכריע. שחקני א.א.ק אתונה/דב הליקמן

רבע 4:

קוניאריס קבר שלשה עם פתיחת הרבע האחרון, בראון הגיב עם סל מחוץ לקשת משלו ומיילס עם עוד שלשה הצליח להגדיל את היתרון היווני. רנדולף המשיך לצמק עם נקודות מהקו וההפרש ירד ל-10. למאר שוב קלע מהשלוש והרגיע את השיפור של הירושלמים. סמית' סחט עבירה ודייק מהקו, פליאוניס ולמאר עם 5 נקודות שוב ברחו לקבוצה של דז'יקיץ' שנראה כי נכנעה. איבוד כדור נוסף הגדיל את היתרון היווני לשיא של 19 נקודות עם 73:92. בסיום זה ניצחון ביתי של היוונים עם 78:94 בדרך למשחק שלישי ומכריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully