וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "קשה לשים את האצבע על יתרונות שיש לנו על ריאל מדריד"

עודכן לאחרונה: 11.4.2023 / 11:40

מאמן מכבי תל אביב דרוך לקראת משחק הסיום של העונה הסדירה ביורוליג: "כבר מבולבל מכל הסיטואציות. נצטרך לבוא עם תכנית משחק אחרת"

תקציר: ריאל מדריד - גרנאדה 75:108/ספורט1

34 מחזורי יורוליג יינעלו בסוף השבוע הקרוב, ובסיומם תדע מכבי תל אביב מי תהיה היריבה שלה בשלב הפלייאוף שייפתח בעוד שבועיים. הצהובים יעלו ביום חמישי להיכל מנורה למשחק שיסיים את העונה הסדירה עבורם כשיארחו את ריאל מדריד, לאחר שכבר הבטיחו את מקומם בפלייאוף בשבוע שעבר.

מכבי תל אביב, המדורגת במקום השביעי בטבלת היורוליג ערב המחזור, תוכל לסיים בכל אחד ממקומות 5-8, בהתאם לתוצאה שלה ולתוצאות של יריבותיה, כשגם מקומות 1-3 עדיין פתוחים לחלוטין. למעשה, הקבוצה היחידה שבטוחה במקומה בטופ 8 היא מונאקו (4). אם הצהובים ינצחו את הבלאנקוס, הם יידעו מי תהיה יריבתם רק ביום שישי בערב, לאחר המשחקים של פרטיזן בלגרד וברצלונה, אך אם יפסידו, הם צפויים לגלות את היריבה ברבע הגמר כבר בתום המשחק.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מבחן גדול. קטש/דני מרון

עוד בכדורסל

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב מתקרבת להארכת חוזהו של בונזי קולסון

לכתבה המלאה

הקבוצה קיימה היום את האימון הפתוח שלה לקראת ההתמודדות ואת מסיבת העיתונאים עם המאמן עודד קטש. "זה משחק אחרון ויש לנו הרבה על מה לשחק", אמר. "אני כבר מבולבל מכל הסיטואציות ולא באמת יודע, לא חושב שאפשר לתכנן דברים והדבר האחרון שנשאר לנו זה להתכונן למשחק נגד יריבה משמעותית, עם גודל אחר. במשחק הראשון התקשנו מאוד וגם תכנית המשחק לא עבדה, אז נצטרך לבוא עם תכנית אחרת. רק בסוף הערב נדע מה נקבל וזה קצת מוזר, אבל אנחנו רוצים לשחק טוב ולנצח. בתקופה האחרונה הראינו שאנחנו משחקים טוב כשאנחנו מרוכזים ושומרים. הכל מתחיל מההגנה.

"ההפסד לז'לגיריס היה פספוס גדול, אבל עשינו משחק טוב ואפשר לקחת ממנו הרבה דברים. ריאל מציבה אתגרים אחרים מקבוצות אחרות באירופה. זה מבחן גדול. קשה לשים את האצבע על יתרונות שיש לנו על ריאל - יש שם סגל מאוד איכותי, יוצא דופן. אנחנו משחקים בבית, מול הקהל שלנו. נרצה לרוץ ולהכתיב את הקצב, אלה הדברים שאנחנו יכולים להביא".

גבריאל דק, ריאל מדריד. Fran Santiago, GettyImages
מגיע אחרי תבוסה כואבת. דק/GettyImages, Fran Santiago

ריאל מדריד שתגיע מחר לישראל ספגה בשבת הפסד ב-22 הפרש לברואגן המקומית, באחד ההפסדים הגדולים ביותר שלה בשנים האחרונות בליגה. למרות התבוסה הקשה, ריאל מגיעה להיכל מנורה במומנטום טוב, ובידיעה שניצחון ייתן לה לפחות את המקום השני, וייתכן שגם את הראשון אם אולימפיאקוס תפסיד לבאסקוניה.

בשבועות האחרונים הצליחה ריאל להתייצב, אך הפסידה 5 משחקי יורוליג מתחילת העונה, כולל הפסדי בית לבאסקוניה וברצלונה. מכבי תל אביב גברה על ריאל פעם אחת בעונה שעברה מתוך חמישה משחקים, כולל סדרת פלייאוף, ומאז שהיורוליג משוחקת בשיטה הנוכחית הגיעה ריאל שבע פעמים להיכל מנורה וניצחה בארבעה משחקים

ארבעה שחקנים קולעים בספרות כפולות עבור ריאל - מעל כולם דזנאן מוסא הבוסני עם 15.4 נקודות למשחק. גבריאל דק הארגנטינאי תורם 11.8 נקודות, וולטר טבארס הענק עם 10.5 נקודות ו-6.5 ריבאונדים ומריו הזוניה עם 10.2 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully