וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה במרחק נגיעה מהפלייאוף, גלבוע/גליל בדרך ללאומית

10.4.2023 / 22:00

הקבוצה מהשרון פתחה את הבית התחתון עם 60:84 בבית על נועלת הטבלה. קרית אתא ניצחה בדרמה ענקית 83:85 את אילת

משחקי הבית התחתון בליגת העל המשיכו הערב (שני) עם בני הרצליה, שהביסה 60:84 את גלבוע/גליל האחרונה בזכות רבע רביעי נפלא, התקרבה לפלייאוף וקירבה את יריבתה אל הליגה הלאומית. עירוני קרית אתא גברה עם 83:85 דרמטי על הפועל אילת והתקרבה להבטחת מקומה בליגה הבכירה גם בעונה הבאה.

כריס באב, בני הרצליה. דני מרון
הוביל את הרצליה לניצחון. כריס באב/דני מרון

בני הרצליה - הפועל גלבוע/גליל 60:84

אחרי שאשתקד נעצרה רק בגמר הפלייאוף, בני הרצליה פתחה את משחקי הבית התחתון עם מטרה אחת - להימנע ממכבי תל אביב ברבע גמר הפלייאוף דרך הגעה למקום השביעי. צעד ראשון בכיוון היא עשתה בעזרת ניצחון חלק על נועלת הטבלה, שמאז הניצחון הביתי על הרצליה סופרת כבר ארבעה הפסדים רצופים ונמצאת בדרך הבטוחה לליגת המשנה.

המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים, אבל ברבע האחרון העלתה הרצליה הילוך גם מבחינה התקפית בהנהגת כריס באב. שבע דקות לסיום המשחק הובילה המארחת בשתי נקודות בלבד, אלא שאז רוברט קרטר ובאב צלפו מחוץ לקשת, סנדי כהן הצטרף ותוך חמש דקות הפער צמח ל-20 וגלבוע/גליל נותרה חסרת אונים.

באב קלע 24 נקודות עבור המנצחת, מוריס קמפ תרם 18 ו-10 ריבאונדים וקרטר סיים עם 14, כשמנגד היה זה טוני קאר שהוביל עם 21 נקודות.

שחקני עירוני קרית אתא, שאבון לואיס, אמין סטיבנס. לירון מולדובן
קרובים לחוף מבטחים. סטיבנס/לירון מולדובן

עירוני קרית אתא - הפועל אילת 83:85

הקבוצה של שרון אברהמי התקרבה משמעותית להבטחת עונה נוספת בליגת העל עם ניצחון ביתי חשוב על הפועל אילת. כעת, שחקני קרית אתא יקוו לניצחון של בני הרצליה בהמשך הערב מול בני הרצליה, במה שיבטיח להם באופן רשמי את ההישארות.

במשחק מותח במיוחד, אליו הגיעו שתי הקבוצות עם מאזן זהה של 7 ניצחונות מול 15 הפסדים,יותם חנוכי (10) הוביל את קלעי המארחת שירדה בפיגור 22:19. אריק גריפין בלט בצד של אילת עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים במשחק נהדר, אבל רבע שני מוצלח של קרית אתא בהובלת אמין סטיבס (15 נק' ו-5 ריב'), הורידו את המארחת ביתרון 43:45 למחצית. החצי השני התחלק לשניים עם תצוגה גדולה של האילתיים ברבע שלישי דומיננטי ויתרון 59:70, אך ברבע האחרון שוב השחקנים של אברהמי התעוררו, חזרו מפיגור דו ספרתי ועם שישה שחקנים בספורות כפולות, ניצחו 83:85 דרמטי במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully