וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתקרבת להארכת חוזהו של בונזי קולסון

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 7:20

הפורוורד צפוי לחתום לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה שלישית, והצטיין נגד הפועל חולון: "ראיתי קטעים מהמשחק נגד ז'לגיריס והבנתי איך אני יכול להיות יותר יעיל". בקבוצה יידעו אם הדרבי יתקיים בשבוע הבא רק ברביעי בערב

מכבי תל אביב שמרה אמש (ראשון) על הפער שלה בראשות טבלת ליגת העל בכדורסל בזכות ניצחון 88:96 על הפועל חולון בהיכל מנורה. הצהובים העלו את רצף הניצחונות שלהם בליגה לתשעה מאז הפסידו להפועל תל אביב בדרבי.

המשחק אמש היה ההפכפך ביותר שידעו הצהובים העונה. הם פתחו נהדר, עם 7 שלשות מ-7 נסיונות, כולל 12 נקודות מהירות של וויד בולדווין, וברחו ליתרון 12 בסוף הרבע הראשון. ברבע השני לא פגעו ולא שמרו, וראו את חולון יורדים ביתרון 3 למחצית. ברבע השלישי התעוררו שוב, רצו ל-0:16 ושלטו במשחק, אלא שברבע האחרון חולון הורידה את ההפרש שוב וכמעט הפכה את המשחק, אך רק כמעט. ג'רל מרטין וג'ון דיברתולומיאו הובילו חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 17 נקודות כשבונזי קולסון מוסיף 15 משלו.

שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון חוגג עם רומן סורקין. דני מרון
עונה נהדרת. קולסון עם סורקין/דני מרון

במכבי תל אביב עושים מאמצים על מנת להחתים את קולסון על חוזה חדש בימים הקרובים. לקבוצה יש אופציה לעונה נוספת על הפורוורד, אך במועדון רוצים להחתימו לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה שלישית והצדדים מתקרבים לכדי הסכם. "זה מרגיש טוב ערב כזה בסטטיסטיקה, ראיתי כמה קטעים מהמשחק נגד זלגיריס עם נועם לוי, וראיתי איפה אני יכול להיות יותר טוב ויעיל כשאני צריך לזרוק, להיות יותר עקבי", אמר קולסון שסיים עם 6 מ-6 מהשדה, "ברור שאנחנו משחקים הרבה משחקים, אבל אם אנחנו מתאמנים כאן זה תורם לכולנו. הייתי בקצב טוב, החברים שלי לקבוצה מצאו אותי וידענו לנצח את המשחק הזה".

על המשחק אמש אמר הפורוורד: "בעיניי קשה להיות עקבי במשך 40 דקות, אמרתי לשחקנים שקשה לשחק נגד קבוצה ארבע פעמים, הם מכירים את התרגילים, צריך לתת להם הרבה קרדיט, היו להם ריצות, אני לא רוצה לקרות לזה חוסר יציבות, זה חלק מהכדורסל, כל עוד אנחנו יודעים לענות על הריצות האלה. אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, זה לא חוסר עקביות".

במכבי תל אביב יידעו רק ביום רביעי בלילה עד כמה לוח המשחקים הקרוב שלהם יהיה צפוף. הקבוצה תארח את ריאל מדריד ביום חמישי, ואם הפועל תל אביב לא תעבור את ונציה בשמינית גמר היורוקאפ, הם ישחקו בדרבי התל אביבי ביום ראשון, אחרת המשחק הבא שלהם בליגה יהיה נגד הפועל גליל עליון ביום שלישי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully