וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת של גוונים: מטווח שלשות של מכבי ת"א ב-88:96 על הפועל חולון

הצהובים השוו שיא ליגה עונתי וצלפו 19 מ-38 מחוץ לקשת, מרטין הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות עם 17 נקודות בדרך לניצחון תשיעי רצוף בזירה המקומית. דלטון סיים עם 21 עבור האלופה. הפסד 10 רצוף להפועל חיפה

מכבי תל אביב החלה את משחקיה בבית העליון הערב (ראשון) עם ניצחון על הפועל חולון ביד אליהו, במסגרת המחזור ה-23. מוקדם יותר נפתח גם הבית התחתון, כאשר הפועל באר שבע גברה בביתה על הפועל חיפה.

מכבי תל אביב - הפועל חולון 88:96

הצהובים גברו על האלופה בפעם השנייה בשבועיים, בדרך לניצחונם התשיעי ברציפות בליגת העל. מכבי תל אביב השוותה את השיא העונתי בליגה כולה בשלשות למשחק אחד (גלבוע/גליל והפועל ירושלים רשמו אותו לפני כן), עם 19 צליפות מחוץ לקשת מתוך 38 ניסיונות, וכך התגברה על איבוד יתרון דו-ספרתי בשני מקרים במשחק, כדי להגיע במצב רוח חיובי למשחק הבית נגד ריאל מדריד ביום חמישי שיקבע את מיקומה הסופי בטבלת היורוליג לפני הפלייאוף.

הפועל חולון ספגה הפסד ליגה שלישי ברציפות, דבר שלא קרה לה לפני כן העונה, וסופרת חמישה הפסדי חוץ רצופים בכל המסגרות. הסגולים יכולים להתנחם בכך ששון דאוסון חזר מפציעה ביכולת טובה אחרי כחודש בחוץ, ובקרוב אמור גם פרדי בורדיון לשוב לפעילות לקראת שלבי ההכרעה.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב רשמה ניצחון תשיעי רצוף בליגה/דני מרון
היידן דלטון, הפועל חולון. דני מרון
היידן דלטון, אבל לא הצליח למנוע הפסד של הפועל חולון/דני מרון

קלעו למכבי תל אביב: ג'רל מרטין (5/9 ל-3) וג'ון דיברתולומאו (3/7 ל-3, 8/9 מהקו) 17 כל אחד, בונזי קולסון 15 (6/6 ל-2, 3/3 ל-3), לורנזו בראון 14 ו-9 אסיסטים, ווייד בולדווין 12 (כולן במחצית הראשונה) ו-6 ריבאונדים, ג'ייק כהן 6, רפי מנקו, ג'וש ניבו ורומן סורקין 4 כל אחד, יפתח זיו 3.

קלעו להפועל חולון: היידן דלטון 21 (3/5 ל-3), ג'ו רגלנד (13 אסיסטים) וכריס ג'ונסון 14 כל אחד, מני האריס (7 ריבאונדים) ושון דאוסון 12 כל אחד, ג'אבין דלורייה, ניב משגב 7.

מאמן הפועל חולון גיא גודס עם מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
גיא גודס ועודד קטש לפני פתיחת המשחק/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

שלשה של בולדווין וסל בראון העלו את מכבי ל-0:5 מהיר, דלורייה העלה את חולון על הלוח ומיד הוסיף דאנק אחרי חטיפה של רגלנד, כהן צלף מרחוק, ואחרי סל של של רגלנד הגיעה עוד בומבה של בולדווין, במהלך של שלשה ועבירה - 6:12 צהוב. גם קולסון הצטרף לחגיגה מחוץ לקשת, האריס הקטין זמנית אבל כהן קבר עוד שלשה ושלח את חולון לפסק זמן בפיגור 18:8. דלורייה חזר עם נקודות, בולדווין הביא את המארחת ל-6 מ-6 לשלוש. דאוסון סחט עבירה לשלוש זריקות וקלע את כולן, מנקו החזיר בסל, דאוסון חדר יפה בצד השני ובולדווין דייק מחצי מרחק - 15:25. סורקין תרם שתיים מהקו, דיברתולומאו קלע שלשה ודאוסון השיב באותו מטבע, כדי להוריד ל-30:18 בסיום הרבע.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. דני מרון
ווייד בולדווין התחיל מצוין/דני מרון

רבע 2:

ג'ונסון ודלטון הובילו ריצת 2:10 חולונית שצימקה ל-32:28 וגרמה לקטש לבקש פסק זמן. מהלך של סל ועבירה מניבו ושלשה מקולסון החזירו את הפער ל-9 עבור מכבי, ג'ונסון דייק פעם אחת מהקו והאריס המטיר שלשה. קולסון עוד קבע 32:39, אבל דלטון עם חמש רצופות ורגלנד בצליפה מעבר לקשת השלימו את המהפך הסגול, 39:40 ופסק זמן צהוב. רגלנד שב מהספסל עם עוד פצצה מרחוק, בראון הקטין מהקו, האריס ענה לו בסל אבל הרכז של מכבי צלף שלשה, 45:44. ג'ונסון קלע רק אחת מהעונשין, בראון הראה לו איך עושים זאת נכון ולאחר מכן טייל לטבעת כדי לסגור רצף אישי של 9 נקודות ולהפוך בחזרה. ג'ונסון השווה והאריס חתם את המחצית במהלך נהדר של סל ועבירה, 48:51 לחולון.

שחקני הפועל חולון: ג'ו רגלנד, כריס ג'ונסון, ניב משגב. דני מרון
הפועל חולון ידעה לצאת מהבור, פעמיים/דני מרון

רבע 3:

5 נקודות של מרטין הפכו שוב את התוצאה, חטיפה של בולדווין הובילה לדאנק של קולסון ופסק זמן של גודס, אבל קולסון, מרטין ובראון הוסיפו שלשה כל אחד והגדילו ל-51:64. את ריצת ה-16:0 הרגיעו דלטון מהקו והאריס מחצי מרחק, אבל האחרון החטיא זריקות עונשין וניבו החזיר בהטבעה ל-11 הפרש. מנקו הוסיף סל יפה ושלשה של דיברתולומאו קבעה 55:71. דאוסון הניח שתי נקודות מקרוב, ואחרי שלשה של משגב הוא הוסיף סל בחדירה. זיו צלף מרחוק, דלורייה קלע בצבע וכך עשה גם סורקין, משגב מזער את הנזק ל-76:66 בסוף הרבע.

שחקן מכבי תל אביב ג'רל מרטין זורק. דני מרון
ג'רל מרטין להט בחגיגת השלשות של הצהובים/דני מרון

רבע 4:

דלטון, רגלנד וג'ונסון השלימו ריצת 0:12 שהשוותה ל-76:76, מרטין עצר את המומנטום בשלשה, ואחרי סל של רגלנד הגיעה הטבעה של קולסון, אבל קטש העצבני ספג טכנית ומשגב קלע את זריקת העונשין - 81:79. מרטין הרותח הוסיף עוד שתי שלשות, סל של רגלנד ושלשה של דלטון החזירו את חולון ל-87:84, פחות מ-3 דקות לסיום. דיברתולומאו קלע את השלשה ה-19 של הצהובים, משגב דייק בזריקת עונשין אחת, קפטן המארחת קלע שש נקודות רצופות מהקו, דאוסון הוסיף בתווך שלשה, ובסיום - 88:96 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון שומר על שחקן הפועל חולון שון דאוסון. דני מרון
הסגולים סופרים כבר שלושה הפסדים ברצף. שון דאוסון/דני מרון

הפועל באר שבע - הפועל חיפה 98:102

הקבוצה מבירת הנגב השיגה ניצחון חשוב במאבק על המקום בפלייאוף, בעוד שרון דרוקר ושחקניו הפסידו בפעם העשירית ברציפות בליגה ויקוו שנועלת הטבלה, גלבוע/גליל, לא תצמצם מחר את הפער בין הקבוצות למשחק אחד.

ריצת 0:10 הובילה את באר שבע ליתרון 4:18 מוקדם ברבע הראשון, אבל עוד לפני ההפסקה הצליחה הפועל חיפה להפוך את זה לפלוס 8 לטובתה, כשתשע נקודות ללא מענה קירבו את המארחת ל-52:51. אחרי רבע שלישי צמוד, הדרומיים יצאו לריצה נוספת של 0:12 והובילו 84:96, אבל החיפאים לא ויתרו גם הפעם והשוו כדקה לסיום בעזרת סל של ג'ארוד ג'ונס, אלא שאחרי שאיגור קולשוב קלע מחצי מרחק והחזיר את היתרון לבאר שבע, ג'ונס איבד את הראש ואת הכדור החשוב ביותר במשחק, ובן מור סגר עניין מקו העונשין.

איגור קולשוב, הפועל באר שבע. דני מרון
הפועל באר שבע שרדה שני קאמבקים. איגור קולשוב/דני מרון

קלעו להפועל באר שבע: בן מור 24 ו-6 ריבאונדים, איגור קולשוב (3/5 ל-3) ודייויד אפיאני 17 כל אחד, גרג וויטינגטון 13, קאליל אחמד 11 ו-6 אסיסטים, רועי פריצקי 8, תומר פורת 7, חואקין שוכמן 5.

קלעו להפועל חיפה: ג'ארוד ג'ונס (4/9 ל-3) ואנתוני היקי (9 אסיסטים) 20 כל אחד, אייזיאה קאזינס 16, עמית שמחון 15, ג'סטין טילמן 11, וויל ריימן וספנסר וייס 8 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully