וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך הבא לקרוסלה: חצי מקבוצות היורוליג יחליפו מאמנים בקיץ?

בספרד חוזים קיץ סוער במפעל האירופי הבכיר: שאראס עשוי לנחות באנאדולו אפס, סקאריולו בריאל. מעמדו של קטש יציב: "מובן מאליו שימשיך"

טנריפה - ברצלונה 79:76/ספורט1

העונה הסדירה ביורוליג תגיע בסוף השבוע לסיומה, ואז ייקבעו גם סדרות הפלייאוף. כרגע, עושה רושם שכמעט אף מאמן לא בטוח בתפקידו לקראת העונה הבאה - התוצאות ברבעי הגמר ובפיינל פור עשויות להביא לזעזועים של ממש, ולקרוסלת מאמנים בליגה הטובה ביבשת.

לפי דיווחים בספרד, חצי מקבוצות היורוליג עשויות למצוא עצמן עם מאמנים חדשים ב-2023/24, אולי יותר, בשל שילוב של התוצאות שצפויות ברגעי ההכרעה, עם סיום חוזיהם של כמה מהמאמנים הבכירים (שרונאס יאסיקביצ'יוס, ארגין עתמאן, אנדראה טרינקיירי). מעמדו של עודד קטש, אגב, נראה יציב: "מובן מאליו שימשיך, אחרי הבטחת הפלייאוף".

אז מי לא ימשיך? רק זכייה ביורוליג תבטיח את הישארותו של צ'וס מתאו בריאל מדריד, לפי אותו דיווח, כשהמועמד המוביל להחליפו הוא סרג'יו סקאריולו. במקרה כזה, טרינקיירי עשוי להיכנס לנעליו בווירטוס בולוניה. מצב דומה צפוי בברצלונה - חוזהו של שאראס כאמור יגיע לסיומו בקיץ, וכרגע, המשך דרכו של הליטאי לא נראה סביר, משום ששני הצדדים חפצים בפרידה. צ'אבי פסקוואל הוא הפייבוריט לשוב לקדנציה שנייה במועדון.

יאיסקיבצ'יוס עצמו עשוי למצוא את עצמו כיורש של עתמאן באנאדלו אפס. אם אכן יעזוב את אלופת אירופה לשעבר, יהיה מועמד עתמאן לפנאתינייקוס, בצוותא עם פאבלו לאסו

שרונאס יאסיקביצ'יוס, מאמן ברצלונה כדורסל. Roberto Finizio, GettyImages
כך או כך, לא אמור להמשיך בברצלונה. שאראס/GettyImages, Roberto Finizio

עוד בכדורסל

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לאטורה מסינה יש חוזה במילאנו לעונה הבאה, אך אם יחתום עונה כושלת במיוחד ללא אליפות איטליה, גם הוא צפוי לעזוב. מונאקו תכריע לגבי סאשה אוברדוביץ' רק בהתאם לתוצאות רבע הגמר - אם לא תצליח להעפיל לפיינל פור, גם היא עשויה לבצע שינוי על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully