וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים המריאה לאתונה: "צריכים לשחק הרבה יותר טוב"

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 12:32

האדומים ינסו לסגור עניין מול א.א.ק ולהעפיל לפיינל פור בליגת האלופות. דז'יקיץ': "יודעים מה מצפה לנו, הולך להיות קרב גדול". הנקינס: "תהיה אווירה חמה"

הפועל ירושלים המריאה היום (שני) ליוון, לקראת המשחק השני בסדרת רבע גמר ליגת האלופות מול א.א.ק אתונה. כ-500 אוהדים צפויים ללוות אותם מהיציע ביום רביעי ב-17:30. האדומים מוליכים 0:1, וניצחון נוסף יעלה אותם לפיינל פור. אם יפסידו, המשחק המכריע ייערך ביום רביעי הבא בשעה 19:00 בארנה.

זאק הנקינס, שנעצר על שתי נקודות בלבד במשחק מספר 1 (עם 1 מ-7 מהשדה), הודה כי "אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. נראה שההפרש הגדול שהשגנו בתחילת המשחק הקודם (22 נקודות יתרון) לא יחזור על עצמו הפעם. תהיה אווירה חמה, ואנחנו נרגשים שיבואו מאות אוהדים שלנו וייתנו לנו קצת אנרגיות. זה טוב שלא תהיה דממה כשנקלע סל, וזה יזכיר לנו למען מי אנחנו משחקים".

עוד בכדורסל

בעוד ירושלים נהנתה ממנוחה של שבוע, א.א.ק שיחקה אתמול בליגה היוונית והפסידה בבית 85:78 לאולימפיאקוס. אקיל מיצ'ל הצטיין עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אך מנגד ספגו הצהובים-שחורים 20 נקודות מצידו של סשה וזנקוב. הם מדורגים במקום השישי בזירה המקומית עם מאזן 10:12.

"זאת ההפסקה הכי גדולה שהייתה לנו בין משחקים זה הרבה מאוד זמן", אמר מאמן האדומים, אלכסנדר דז'יקיץ'. "אנחנו יודעים מה מצפה לנו באתונה. הולך להיות קרב גדול. יש הרבה אתגרים נגד א.א.ק. זו קבוצה מנוסה, עם קלעים מצוינים והגנה טובה מאוד. אני מקווה שלנוכחות של האוהדים שלנו תהיה השפעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully