וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מגיע לירושלים: הפיינל פור של ליגת האלופות ייערך במלאגה

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 12:20

לאחר שהפועל ירושלים סירבה להתחייב שלא תעבור ליורוקאפ, הכריז המפעל על קיומו של אירוע הגמר באולמה של אוניקאחה. המשחקים יתקיימו ב-12 וב-14 במאי. הגרלת חצאי הגמר - בשבוע הבא

תקציר: חובנטוד בדאלונה - הפועל תל אביב 74:82/ספורט1

הפועל ירושלים תופיע בעוד שלושה שבועות בפיינל פור של ליגת האלופות, אבל לא תארח אותו. הנהלת המפעל הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי שאירוע הגמר יתקיים במלאגה. על מועמדותה של העיר הספרדית והנטייה לבחור בה דווח לראשונה בוואלה! ספורט.

בבירה לא קיבלו בהפתעה את ההחלטה. בשבועות האחרונים, מאז נרכש המועדון בידי מתן אדלסון, התפרסמו גם תוכניותיו לחזור ליורוקאפ - במטרה להגיע ליורוליג; בפיב"א קראו ושמעו את הדברים, ובמהלך המגעים הם הציבו בפני הקבוצה הישראלית דרישה להתחייב שתישאר ב-BCL לפחות עונה אחת. אדלסון סירב לכך.

אוהדי הפועל ירושלים מול א.א.ק אתונה. ברני ארדוב
האוהדים האלו ייאלצו לטוס למלאגה כדי לראות את ירושלים בפיינל פור/ברני ארדוב

לפיינל פור העפילו, מלבד ירושלים ואוניקאחה מלאגה, גם טלקום בון וטנריפה. חצאי הגמר יתקיימו ביום שישי, 12 במאי, והגמר כעבור יומיים. הגרלת המשחקים תיערך בשבוע הבא. אולמה של הקבוצה האנדלוסית, "פלאסיו דה דפורטס חוסה מריה מרטין קארפנה", מכיל 11,300 מושבים.

אגב, לאוהדים הדתיים הרבים שיבואו מישראל לא צפויה להיות בעיה - אם האדומים יופיעו בחצי הגמר המוקדם. בדרך כלל הוא נפתח בשעה 18:00, בעוד השבת תיכנס במלאגה רק ב-20:27.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully