וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף כבש בדקה ה-98 והעלה את נפטצ'י באקו לגמר הגביע

צפו: נפטצ'י פיגרה 1:0 מהמשחק הראשון, השוותה בדקה ה-93 מול טוראן והישראלי הכריע בתוספת של התוספת. 23 דקות לגלוך ב-1:1 של זלצבורג מול ראפיד וינה, 30 דקות לנאתכו ב-0:0 בדרבי של בלגרד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.4/ספורט1

קני סייף הבקיע הערב (רביעי) את השער הדרמטי שהעלה את נפטצ'י באקו לגמר הגביע באזרבייג'אן. שחקן הכנף הישראלי פתח יחד עם עטאא ג'אבר בהרכב מול טוראן, שניצחה 0:1 במשחק הראשון בחצי הגמר ושמרה על יתרונה עד לתוספת הזמן. ג'אבר כבר הוחלף (64) אבל סייף נשאר על כר הדשא, ראה בדקה ה-93 את הקפטן אמין מחמודוב מסובב כדור חופשי אל הרשת ומשווה את התוצאה בסיכום הכללי, ואחרי חמש דקות דחק בעצמו בגלישה את השער שקבע 0:2 לזכות נפטצ'י דקה אחרי סיום התוספת ושלח אותה לגמר.

כעת מחכה נפטצ'י, שלא הניפה את הגביע מאז 2014, למנצחת בין גבאלה של פיראס אבו עקל לסבאיל. גבאלה מובילה 2:3 וסבאיל תארח מחר את הגומלין. הגמר ייערך ב-3 ביוני.

סך הכול תרם העונה סייף בן ה-29 שמונה שערים ו-11 בישולים ב-36 משחקים בכל המסגרות, כשבגביע זהו שערו השני.

צפו בשער של קני סייף

עוד בוואלה!

אנדי הרצוג על גלוך: "מגיל צעיר ראו שמדובר בכישרון מיוחד"

לכתבה המלאה

* ביברס נאתכו שיחק חצי שעה כמחליף בדרבי של בלגרד, כאשר פרטיזן אירחה את האלופה הכוכב האדום ולא הצליחה להנחיל לה הפסד ראשון העונה עם 0:0 ביתי. הקבוצה המיועדת של ברק בכר ניצחה 27 משחקים וסיימה עוד חמישה בתיקו, כשהיא מקדימה ב-28 נקודות את יריבתה העירונית שנמצאת רק במקום הרביעי.

* אוסקר גלוך שיחק 23 דקות כמחליף ב-1:1 של של רד בול זלצבורג בחוץ מול ראפיד וינה המדורגת רביעית. הקשר הישראלי לא הביא את השינוי מהספסל וכעת קבוצתו מקדימה רק בשלוש נקודות את שטורם גראץ בפסגת הליגה האוסטרית. לסיום הפלייאוף העליון נותרו עוד חמישה מחזורים.

* מתן בלטקסה פתח בהרכב אוסטריה וינה ושיחק 68 דקות בהפסד החוץ 3:2 לשטורם גראץ. הישראלי תופקד כמגן שמאלי והוחלף אחרי שהמארחת השלימה את המהפך מ-2:1 ל-2:3. דורון ליידנר עדיין פצוע ולא היה בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully