וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסה נוטה לסיים את דרכו בישראל, לופס יחזור לפורטוגל?

26.4.2023 / 11:23

חלוץ הפועל באר שבע שוקל ברצינות לעזוב את הארץ אחרי שש שנים ולחזור לבלגיה, שם אשתו וילדיו גרים. המגן שגם כן חי בישראל ללא משפחתו עשוי לשוב למולדתו ובבירת הנגב יצטרכו למצוא זרים חדשים במקומם. נמשכות השיחות להעתקת עונש הרדיוס לעונה הבאה

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

יוג'ין אנסה נוטה לסיים את דרכו בישראל בסוף העונה ולחזור לבלגיה, שם חיה משפחתו. החלוץ הגנאי של הפועל באר שבע משחק בארץ כבר שש שנים, ועוד לפני באר שבע שיחק גם בבית"ר תל אביב/רמלה, הפועל רעננה ועירוני קרית שמונה. החלוץ בן ה-28 מתגורר בארץ ללא רעייתו וילדיו, הדבר לא קל עבורו ועל כן הוא שוקל ברצינות לעזוב הקיץ.

אנסה מוערך מאוד בהפועל באר שבע, וכזכור בשבת האחרונה כבש את אחד השערים המרהיבים בליגת העל העונה. בקבוצה היו רוצים לראות אותו ממשיך, אבל קרוב לוודאי שבסוף העונה יחליט על מעבר לבלגיה כדי להיות עם משפחתו. הפועל באר שבע ביקשה לפני מספר חודשים לאזרח את אנסה אבל התהליך לא מתקדם, ממש כשם שמכבי תל אביב מתקשה לפרוץ את הגבול בהליך של אנריק סבוריט.

יוג'ין אנסה שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
שבועות אחרונים בישראל? אנסה/מאור אלקסלסי

גם הלדר לופס סובל מבעיה דומה. המגן השמאלי שנחשב לאחד הזרים היציבים והטובים בליגת העל יחזור ככל הנראה לפורטוגל בסוף העונה. בדומה לאנסה, גם לופס מתגורר בישראל ללא המשפחה שלו וזה לא דבר קל עבורו, והפועל באר שבע תצטרך כמעט בוודאות לחפש על התפקידים שלהם שני זרים חדשים בעונה הבאה.

בתוך כך, המשיכו במועדון גם אתמול להתכונן לערעור מחר (חמישיש) בצהריים בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל כנגד העונש שהושת על הקבוצה לקראת המשחק מול מכבי חיפה. יחד עם זאת, כפי שפורסם כאן אתמול, מתקיימות שיחות בין גורמים שונים בכדורגל הישראלי כשהמטרה היא להביא להשגת הסכם עוד לפני הדיון ובמהלכו יועתק העונש של משחק הרדיוס מול מכבי חיפה לעונה הבאה, וזאת כדי לא לפגוע בספורטיביות ובמאבק האליפות בין שני המועדונים. בקבוצה ישמחו לסיים את הנושא הזה עוד לפני הדיון מחר בצהריים בבית הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully