וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחות להעתקת עונש הרדיוס של הפועל באר שבע לעונה הבאה

25.4.2023 / 11:30

גורמים בענף לוחצים להידברות בין סגנית המוליכה לבין ההתאחדות בניסיון למצוא פיתרון לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשני. הצדדים יגיעו להסכמות עוד לפני הדיון על הערעור ביום חמישי?

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

האם עונש הרדיוס של הפועל באר שבע יועתק לעונה הבאה? גורמים בכדורגל הישראלי מנסים ביממה האחרונה להניע למציאת פתרון בהידברות בין הפועל באר שבע לבין בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לפיו עונש הרדיוס שהושת על הפועל באר שבע במשחק הקרוב מול מכבי חיפה, יועתק לעונה הבאה.

כזכור להפועל באר שבע עוד יש דיון על הערעור ביום חמישי הקרוב בצהריים, אבל יתכן שעוד לפני הדיון תושג הסכמה בין הצדדים שתניח את הדעת של כל הגורמים כולל ההתאחדות לכדורגל ולפיה העונש יעבור לעונה הבאה.

איתן טיבי שחקן הפועל באר שבע מול פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה. דני מרון
נמצא המתווה שיאפשר את קיום המשחק בטרנר? טיבי מול פיירו במפגש קודם/דני מרון

הרציונל מאחורי הניסיון להביא להסכם הוא שיהיה יותר נכון להעניש בעונה הבאה ולא באחד משני מחזורי הסיום של העונה הזו כשעל הפרק מדובר במשחק האליפות. גם העובדה שהפועל באר שבע בחרה לקיים את המשחק באיצטדיון הי"א באשדוד שלא עונה לצרכי הקהלים במשחק כזה, עשויה לסייע בהגעה לפיתרון שיכול להניח את הדעת במקרה הזה.

יתרה מכך, אפילו מהצד של מכבי חיפה נשמעה עמדה אותה הביע עומר אצילי למשל בסיום המשחק מול מ.ס. אשדוד, לפיה הם היו מעדיפים לקיים את המשחק הגדול באיצטדיון טרנר ולא כמשחק רדיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully