וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש רדיוס לבאר שבע. משחק האליפות של מכבי חיפה יתקיים בטדי?

23.4.2023 / 12:25

סגנית המוליכה ספגה עונש חמור וביקורת מבית הדין בעקבות אירועי המשחק נגד מכבי תל אביב: "המועדון קיבל זאת כגזירת גורל, זה לא מקובל". עכשיו היא מנסה לדחות את ביצוע העונש, אבל אם תרצה אותו מול הירוקים, היא כנראה תיאלץ לנדוד לירושלים

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

עונש חמור להפועל באר שבע: בית הדין של ההתאחדות לכדורגל קבע היום (ראשון) שסגנית המוליכה תיענש במשחק רדיוס בעקבות אירועי המשחק נגד מכבי תל אביב, במהלכו אבוקות שהושלכו מיציע אוהדי הקבוצה גרמו לשריפת מנואלה והעמידו אוהדים רבים בסכנה.

בנוסף נקבע כי ייסגר היציע הדרומי בטרנר לשני משחקים (לא כולל משחקי גביע הטוטו), והקבוצה נקנסה ב-50 אלף שקלים. כמו כן, ייאסר השימוש בדגלי פריסה בטרנר עד סוף שנת 2023.

אוהדי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עונש חמור. אוהדי הפועל באר שבע/ברני ארדוב

"מדובר באחד האירועים החמורים ביותר שאירעו בשנים האחרונות בעקבות שימוש אסור באמצעים פירוטכניים", נכתב בנימוקי ההחלטה. "ניתן לומר שרק בנס לא נגמר האירוע באסון. איננו רוצים להעלות על הדעת מה היה עלול לקרות אם השלט הבוער, ולא משנה מאיזה חומר הוא עשוי, היה נופל על קהל האוהדים ביציע. איננו יכולים לקבל את הגישה הפייסנית, וגם לא נשמע דבר מהנהלת המועדון לאחר האירוע. דומה כי המערכת כולה מקבלת כגזירת גורל התנהגות כה מסוכנת מצד אוהדי הקבוצה. איננו מוכנים לקבל גישה כזו מצד מועדון בכיר בכדורגל הישראלי".

כעת נותר לקבוע מתי תרצה באר שבע את עונש הרדיוס. על פי העונש, הקבוצה תצטרך לרצות את העונש במשחק נגד מכבי חיפה שאמור היה להתקיים בטרנר בשבוע הבא. כידוע, המשחק המדובר עשוי להיות משחק האליפות של הירוקים אם ינצחו הערב את מ.ס. אשדוד בחוץ.

אם משחק הרדיוס אכן יהיה נגד מכבי חיפה, נשאלת השאלה היכן באר שבע תארח את המשחק. אצטדיון בלומפילד לא על הפרק כי הוא תפוס באותו ערב עם משחק לאומית: בני יהודה מארחת את מכבי פתח תקוה שאמורה לחגוג עלייה. האפשרות הסבירה הבאה היא אצטדיון טדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אצטדיון טדי. ארנון בוסאני,
אצטדיון טדי יארח את המשחק בין באר שבע למכבי חיפה?/ארנון בוסאני

הפועל באר שבע הוציאה את ההודעה הבאה בתגובה לעונש: "העונש שהושת עלינו לא מידתי ופוגע בצורה אנושה בערך הספורטיביות. בית הדין של ההתאחדות בחר להתעלם מהעובדות שהוצגו בפניו ומתקדימי העבר ונקט בענישה חמורה ממה שדרש תובע ההתאחדות, וכזו שמשפיעה על קהל שלם. תמוה מדוע גזר הדין פורסם ארבעה ימים לאחר קיום הדיון, כשלפנינו יום אבל לאומי וחג, מה שהופך את היערכותנו לקראת קיום משחק הבית הקרוב לבלתי אפשרית. אנו נגיש ערעור מיידי על ההחלטה הקשה וחסרת הפרופורציה, על מנת לתקן את העוול שנגרם בגזר דין זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully