וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס קליימן: "כל ההאשמות נגדי שקריות ומשוללות יסוד"

השוער ששוחרר בערבות ממעצר, התבטא לראשונה: "כל חיי כיבדתי כל אדם, בעיקר נשים". אשתו: "אין ספק בדבר חפותו, אנחנו בסיוט"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.4/ספורט1

בוריס קליימן שוחרר הערב (חמישי) ממעצר בערבות של 20 אלף יורו ולאחר מכן התבטא לראשונה בפרשה שבגינה נעצר. קליימן שמשחק בוולוס היוונית, נעצר על ידי המשטרה המקומית ביום שלישי כשבתקשורת היוונית דיווחו שהוא חשוד באונס והטרדה, וכן בהחזקת סמים לשימוש עצמי.

בפוסט שפרסם כתב השוער: "ההאשמות נגדי שקריות וחסרות יסוד. שיתפתי פעולה באופן מלא עם הרשויות ביוון ואני בטוח שהעבודה שלהן תוציא את האמת לאור. אני מבקש מהתקשורת להיות זהירה בדיווחים שלה, להימנע מפגיעה נוספת במוניטין שלי ומהגדלת הכאב שנגרם לילדיי ולאשתי האהובה והתומכת. בכל חיי ככדורגלן מקצועני, בן, אב ובעל, כיבדתי כל אדם ובעיקר נשים".

בוריס קליימן עם משפחתו. באדיבות המצולמים
בוריס קליימן, ליאן קליימן עם אחד מילידיהם/באדיבות המצולמים
sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קצת לפני כן, אשתו של השוער, ליאן קליימן כתבה בחשבון האינסטגרם שלה:

"אין מילים שיתארו את הסיוט שנכפה עליי ועל משפחתי בימים האחרונים. למן תחילתו של האירוע לא היה לי ספק בדבר חפותו של בוריס, אב שלושת ילדיי, האיש שלצידי. תוך כדי חלום הבלהות הזה, גיליתי מצד אחד כמה רוע קיים במקומותינו, כאשר בטרם בירור מינימלי של הראיות שלחו אותו לגרדום וניסו לפגוע בקריירה המפוארת שאותה בנה בעמל רב, ומצד שני האנשים הטובים שקיימים בעולם.

"קיבלתי חיזוקים מכל עבר ואף מאנשים אותם אינני מכירה, אך הם מכירים את בוריס ויודעים שלא יכול להיות קשר בין הנטען לבין אב ילדיי. אני שמחה שבית המשפט קיבל היום את גרסתו של בוריס ושחרר אותו ללא תנאים, ואני מקווה שרשויות החוק ביוון, עליהן אני סומכת מאוד, ישלימו את החקירה במהרה ויוציאו את האמת לאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully