וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס קליימן נעצר ביוון בחשד לאונס קטינה והחזקת הרואין

11.4.2023 / 14:45

דיווחים ביוון: תלונה במשטרה הוגשה על ידי תיירת מבלגיה נגד שוער וולוס, שבמעצרו גם אותר ברשותו סם מסוכן. שחקן נוסף נעצר וגם ארבעה תיירים מבלגיה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

בוריס קליימן נעצר הלילה (בין שני לשלישי) ביוון בעקבות תלונה שהוגשה נגדו על ידי צעירה מבלגיה בגין אונס. אם לא די בכך, בעת מעצרו גם אותר ברשותו שם מסוכן מסוג הרואין, כך מדווחים כלי התקשורת הגדולים ביוון.

האירוע התרחש במרכז קולונקי, משכונות היוקרה באתונה, ועל פי הדיווח עם השוער הישראלי גם נעצר שחקן נוסף יליד יוון ובנוסף ארבעה תיירים מבלגיה. על פי הפרסומים, קליימן וחברו הטרידו מינית נערה בת 17 מבלגיה, שנמצאת בטיול בית ספר. ולאחר מכן האירוע גלש לעימות פיזי עם מספר בלגים. במספר כלי תקשורת מרכזיים ביון, ביניהם "SDNA", אף נטען שאקס הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים חשוד באונס ושלא מדובר בהטרדה מינית בלבד.

בוריס קליימן במדי נבחרת ישראל. Srdjan Stevanovic, GettyImages
בוריס קליימן במדי נבחרת ישראל/GettyImages, Srdjan Stevanovic

עוד בכדורגל הישראלי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בתקשורת היוונית פורסם שבשלב מסוים השוער ניגש אל אחת התיירות בבר בו בילה, כאשר גילה שהיא מסוחררת מצריכת אלכוהול, והחל לגעת באיזורים שונים בגופה וניסה לקיים איתה מגע מיני. תחילה ביצע קליימן תנועות זימה, אולם כשהצעירה הביעה התנגדות הוא שיתק אותה בכוח והמשיך להתעלל בה מינית, כך נכתב.

ברגע שחבריה לכיתה הבינו מה קרה, הם תקפו את השוער כדי להגן על חברתם לכיתה. הם התחילו להכות בו באגרופים בתוך הבר, לעיני לקוחות נדהמים. המשטרה קיבלה הודעה והכדורגלן הובא לתחנת המשטרה בסינטגמה זמן קצר לאחר מכן, שם הוא זוהה על ידי הקורבן. במהלך הבדיקה נמצאה עליו חבילה מאולתרת עם 1.5 גרם של חומר נרקוטי החשוד כהרואין, אשר הוחרמה.

נער בלגי בן 18, שהיה בין העצורים הנוספים לצד קליימן, נתפס עם סכין ברשותו אבל שוחרר בהוראה בעל פה של התובע.

קליימן מוחזק בתחנה של משטרת הזרים עד להבאתו בפני שופט. הוא זוכה לייצוג משפטי. שמונה מחברותיה לכיתה של המתלוננת נקראו למסור עדות במשטרה אחרי שהתעמתו עם השחקן.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully