וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שקורה סביב בוריס הוא קרקס, הרשיעו אותו בלי לברר את העובדות"

עודכן לאחרונה: 12.4.2023 / 13:27

"אין לנו צל של ספק שהעובדות יתבררו בקרוב, וכל הסיוט הזה שנפל על בוריס יתפוגג כלא היה. בקרוב מאוד יידעו כולם את האמת", מספר לוואלה! ספורט אחד מחבריו הקרובים של השוער הישראלי המואשם באונס. "חבל שהקבוצה לא נתנה לו גב"

"מה שקורה סביב בוריס קליימן הוא קרקס, הרשיעו אותו בלי לברר את העובדות", כך מספר לוואלה! ספורט בשיחה מיוון אחד מחבריו הקרובים ביותר של השוער הישראלי.

קליימן, שנעצר אמש בחשד לאונס קטינה והחזקת סמים, בילה את הלילה בתא מעצר באתונה. חברו הטוב, אשר נמצא על הציר שבין קפריסין ויוון, מספר לוואלה! ספורט את הדברים שהוא יודע על הפרשה: "זה היה יום חופשי בוולוס, והרבה מאוד שחקנים נוסעים ביום חופשי לבלות קצת באתונה, לשתות משהו או לשמוע מוסיקה. אלה דברים מקובלים, בנוהל קבוע. בוריס לא עשה שום דבר, אני מכיר אותו, הוא איש משפחה, לא בנאדם חולה, לא בנאדם בעייתי. הוא הגיע למועדון עם חבר פורטוגלי מהקבוצה, זה מועדון שאליו נכנסים רק מעל גיל 18, כך שהוא לא היה צריך להיות חשדן לגבי שום מבלה במועדון. הוא לא עשה דבר. הרשיעו אותו כבר על ידי התקשורת בלי לברר את העובדות".

השוער הישראלי בוריס קליימן. Srdjan Stevanovic, GettyImages
הצדק יתברר? קליימן/GettyImages, Srdjan Stevanovic

החבר הקרוב מוסיף: "יש לבוריס עורך דין טוב שמבין לא מעט בתחום. אני משוכנע שהעובדות יתבררו בקרוב מאוד בבית המשפט. עניינים שכאלה הם לא דבר חדש ביוון, רק בעונה שעברה היה כדורגלן שהואשם בהטרדה מינית או אפילו אונס של שתי בחורות, ואחרי שבוע התבררו הפרטים וגילו שהוא לא עשה דבר. יותר מדי מהר חרצו את הדין, גם מכיוון המועדון, וזה חבל שהמועדון לא נתן גב לשחקן שלו. אנחנו, האנשים שקרובים אליו, משוכנעים בחפותו. אין לנו צל של ספק שהעובדות יתבררו בקרוב, וכל הסיוט הזה שנפל על בוריס יתפוגג כלא היה. בקרוב מאוד יידעו כולם את האמת".

בתקשורת היוונית פרסמו הבוקר את גרסת הקטינה, שטענה בין היתר: "קליימן הרים לי את החצאית ונגע באיבר מיני. אמרתי לו שאני לא רוצה שום דבר, ודחפתי אותו. הוא אחז בי ותקף אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully