וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת הקטינה: "קליימן הרים לי את החצאית ונגע באיבר מיני"

עודכן לאחרונה: 12.4.2023 / 13:27

השוער הישראלי החשוד באונס עבר לילה קשה בתחנת המשטרה, הקטינה שטוענת שתקף אותה סיפרה: "אמרתי לו שאני לא רוצה שום דבר, ודחפתי אותו. הוא אחז בי ותקף אותי". מקורב לשחקן: "השמים נפלו עליו"

ביוון ממשיכים לעסוק גם הבוקר (רביעי) בפרשת בוריס קליימן, שנעצר במדינה בחשד לאונס קטינה והחזקת סמים. השוער הישראלי בילה את הלילה בתא מעצר בתחנת משטרה באתונה ונמצא ב"מצב נפשי לא טוב", לפי התקשורת היוונית. קליימן ממשיך להתעקש שהוא חף מפשע, וכי הקטינה היא זו שניסתה ליזום איתו מגע - לא ההיפך. "כל מה שיש לי להגיד, אגיד בבית המשפט", אמר. "אני מכחיש שאנסתי אותה. רקדתי איתה בבר וזהו זה".

בוריס קליימן שוער נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
פרשה קשה. קליימן/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

עוד על פרשת בוריס קליימן

באחד מכלי התקשורת פרסמו הבוקר את גרסת הקטינה, בלגית בת 17: "הגעתי ליוון עם כל בית הספר שלי מבלגיה, הגענו ב-1 באפריל ואנחנו עוזבות ב-12 באפריל. ב-11 באפריל, בסביבות 1 בלילה, קבוצה של 15 מאיתנו הלכה לבר. נהניתי עם חברות שלי, כשגבר בא והציג אותו עצמו בתור בוריס. שתינו קצת. בהתחלה הוא התחיל איתי ודיברנו. לאחר מכן הוא הציע שנלך לאיזור אחר, קצת פרטי יותר, ואז הוא התקרב אלי בצורה אגרסיבית והדפתי אותו. בשלב מסוים הוא הרים את החצאית שלי, הכניס את האצבע ונגע באיבר מיני. ביקשתי ממנו להפסיק. אמרתי לו שאני לא רוצה שום דבר איתו, ודחפתי אותו. הוא תפס אותי, אחז בי והלך לתקוף אותי מינית. הצלחתי לברוח, ברחתי החוצה וסיפרתי לחברות שלי מה קרה".

החברות הללו הן אלה שפנו למשטרה. הקטינה הוסיפה ואמר: "אחרי כל זה, לא הרגשתי טוב. בשש בבוקר הייתי במלון. מישהו מהמשלחת שלנו אמר לי שאני צריכה לזהות את התוקף שלי. למיטב ידיעתי, שמו הוא בוריס קליימן, תושב וולוס. אמשיך לשתף פעולה עם החוקרים".

"החדשות על האונס הדהימו את עולם הספורט, ולא רק אותו", נכתב באחד האתרים ביוון. "הם הדהימו את הקהילה המקומית בוולוס, שם קליימן אחד השחקנים האהובים בקבוצה". אחד המקורבים לשחקן צוטט כאומר: "השמים נפלו עליו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בוריס קליימן במדי נבחרת ישראל. Srdjan Stevanovic, GettyImages
טוען לחפותו. קליימן/GettyImages, Srdjan Stevanovic

"לא היה מגע מיני בין מרשי לבין הנערה. מרשי מכחיש את הטענה שהוא אנס אותה", הצהיר עורך הדין פנאיוטיס פאפאדופולוס בפני התקשורת היוונית אמש. "אין בתלונה של הקורבן לכאורה רמיזה או האשמה ישירה באלימות בכלל או אלימות מינית בפרט. הוא לא יצר עמה קשר. היא ניגשה אל השולחן בו הוא ישב, יש במקום מצלמות שיכולות לאשר את טענותינו ואנו מצפים ממערכת המשפט לעשות את עבודתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully