וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קליימן חשוד באונס ילדה שהייתה בטיול בית ספר, אין לי רחמים"

עודכן לאחרונה: 12.4.2023 / 8:53

בעלי וולוס היוונית, בה משחק השוער שנעצר באתונה, סיפר לתקשורת המקומית: "הוא אבא לילדים חמודים ונשוי, איך הוא יכול להתעלל ככה בילדה קטנה?"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

שעה קלה אחרי שפורסם בתקשורת היוונית כי בוריס קליימן נעצר באתונה בחשד לאונס קטינה והחזקת סם מסוכן מסוג הרואין, הבעלים של וולוס בה שיחק השוער הישראלי, שהוא גם ראש העיר, התייחס לכך לראשונה בצהרה לתקשורת המקומית.

"הייתי מבולבל כשהודיעו לי על כך, לא ידעתי מה לומר. הוא אב לילדים חמודים ונשוי, לכן מאוד הופתעתי לשמוע על כך. החזקת סם מסוכן הופכת למשנית לעומת הטענות על אונס ילדה בת 15 או 16 שהייתה בטיול בית ספר. איך הוא יכול להתעלל ככה בילדה קטנה? יש לו ילדים, זה דבר שאני לא מוכן לקבל", אמר.

כדור כדורגל של ליגת האלופות. Catherine Ivill, GettyImages
"אב לילדים חמודים ונשוי, מאוד הופתעתי לשמוע"/GettyImages, Catherine Ivill

עוד סיפר בעלי המועדון, שכבר הודיע רשמית על התרת חוזהו של קליימן: "הוא התקשר למנהל הקבוצה וביקש עורך דין מטעם המועדון, אבל הבהרתי לו שאנחנו לא נעמיד לרשותו עורך דין. אני חסר רחמים בעניינים כאלה".

מדיווחים בתקשורת היוונית, על פי החשד קליימן תקף מינית נערה בלגית שרק בעוד 10 ימים ימלאו לה 18. שמונה מחברותיה לכיתה נקראו למסור עדות במשטרה אחרי שהתעמתו עם השוער הישראלי, שבכליו גם נמצאו 1.5 גרם של חומר החשוד כהרואין. כתב חשדות הוגש על ידי התובע של בית המשפט המחוזי באתונה לאחר שהנערה התלוננה כנגד הכדורגלן בן ה-33 בטענה כי נאנסה בבר במרכז אתונה. הוא חשוד בעבירות של אונס, פגיעה בכבוד המין של קטין ואספקה-החזקה של סמים לשימוש עצמי. שוטרים עצרו אותו לפנות בוקר ואזקו אותו.

על פי הנמסר, האירוע התרחש בשעה 02:00 ברחוב סקופה שבקולונקי. יחד עם שחקן הכדורגל הובאו לתחנת המשטרה בסינטגמה, רובע מרכז העיר, שמונה בלגים שהיו בחברת הנערה והתעמתו עם הכדורגלן. ככל הנראה הבלגים תקפו את קליימן אחרי התקיפה המינית לכאורה של חברתם לכיתה. צעיר בלגי בן 18 שנמצאה ברשותו סכין מתקפלת באורך 15 ס"מ נעצר אף הוא, אך שוחרר בהוראה בעל פה מהתובע. השוער הישראלי היה במקום בלוויית שחקן נוסף מקבוצת וולוס, שלא היה מעורב בתקרית, אך הודח מהקבוצה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully