וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס קליימן מכחיש את החשד לאונס: "הקטינה ניגשה לשולחן שלו"

פרקליטו של הישראלי: "לא היה מגע מיני, המצלמות במקום יכולות להוכיח". השוער "במצב פסיכולוגי קשה", ומה לגבי הסמים?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

שעות אחרי שבוריס קליימן הובא למעצר באתונה בחשד לאונס קטינה, כשברשותו סם מסוכן, פרקליטו של השוער הישראלי הגיב הערב (שלישי) לראשונה להאשמות נגדו. לפי גרסתו של קליימן, הצעירה (לה ימלאו 18 בעוד עשרה ימים) הייתה זו שיזמה את המגע, בעוד כל מה שהוא עשה זה לרקוד איתה: "לא היה מגע מיני בין מרשי לבין הנערה. מרשי מכחיש את הטענה שהוא אנס אותה", הצהיר עורך הדין פנאיוטיס פאפאדופולוס בפני התקשורת היוונית.

"אין בתלונה של הקורבן לכאורה רמיזה או האשמה ישירה באלימות בכלל או אלימות מינית בפרט. הוא לא יצר עמה קשר. היא ניגשה אל השולחן בו הוא ישב, יש במקום מצלמות שיכולות לאשר את טענותינו ואנו מצפים ממערכת המשפט לעשות את עבודתה". באשר לאישומים בהחזקת סמים, עורך דין הבהיר כי כמות קטנה של קוקאין (ולא הרואין, כפי שפורסם תחילה) נמצא בידי הקבוצה עמה בילה קליימן ולא בחזקתו ספציפית, וכי הוא שוהה לבד במעצר ונמצא במצב פסיכולוגי קשה בעקבות ההתפתחויות. המתלוננת נשלחה על ידי משטרת סינטגמה שבאתונה לבדיקה רפואית.

שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן. קובי אליהו
מכחיש את החשדות. בוריס קליימן/קובי אליהו

בשעות הצהריים חשפו ביוון כי קליימן נעצר בעקבות תלונה שהגישה תיירת בלגית, שטענה כי הכדורגלן אנס אותה. יחד עם קליימן נעצר חברו לקבוצה רודריגו אסקובל, ומספר נערים נוספים, חברים לכיתה של הקורבן, שעל פי הדיווחים תקפו את השוער פיזית אחרי שזו זעקה לעזרתם בבר שבו בילו המעורבים בפרשה. וולוס התירה באופן מיידי את חוזהו של הישראלי בעקבות המקרה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully