וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חברי המתלוננת ניסו לדקור את קליימן, היא באה לספק להם אליבי"

עורך הדין הישראלי של השוער סיפר ב-103FM: "רק אחרי שהם נעצרו, היא הוזמנה לתחנת המשטרה. היא ביקשה לרקוד איתו, המגע היה באזור הידיים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

במקביל לדיון בהארכת מעצרו של בוריס קליימן בבית המשפט באתונה, עורך הדין הישראלי של השוער, יניב שגב, התראיין היום (חמישי) לתכנית של גדעון אוקו וסיון כהן ברדיו 103FM. עו"ד שגב סיפר כיצד נקלע הכדורגלן למצב בו הוא מואשם באונס על ידי קטינה ממוצא בלגי, שהתלוננה נגדו לאחר שהשניים הגיעו לבלות בבר בביר יוון.

"הוא אישיות מאוד מפורסמת ביוון כשחקן כדורגל מצליח. הוא ישב בבר, ניגשו אליו מספר נשים ובכללן גם הקטינה, רצו לשהות בחברתו ובסופו של יום חברו אליו לשולחן יחד עם חבריו", סיפר עורך הדין של קליימן. "בשלב מסוים, המתלוננת, שהוא ככל הנראה מצא חן בעיניה, ביקשה לרקוד איתו. המגע היה באזור הידיים, לא באזור מוצנע, הוא הדף אותה, אמר לה שהוא נשוי ומכאן היא בסביבות 4:30 לפנות בוקר עזבה את המועדון והלכה למלון שלה לישון. שלוש שעות מאוחר יותר, כשהוא עזב את הבר, חיכו לו שני החברים של אותה מתלוננת, תקפו אותו ואף ניסו לדקור אותו. הם נעצרו, ורק לאחר המעצר היא הוזמנה לתחנה המשטרה על מנת - לכאורה - לספק להם איזשהו אליבי לתקיפה נגדו".

עוד בנושא

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

כזכור, ביוון דיווחו כי בשעת המעצר נמצא ברשותו של קליימן גם 1.5 גרם קוקאין, אשר לטענת השוער הישראלי לא היו שלו. סנגורו ביוון ביקש את שחרורו בדיון שנערך הבוקר, שם העידו שני האנשים שבילו עם קליימן - רודריגו אסקובל, ששיחק איתו בוולוס, והפיזיותרפיסט של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully