וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס קליימן שוחרר בתנאים מגבילים: "מאמין שלא יוגש כתב אישום"

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 18:43

השוער ישוב לביתו, אך נאסר עליו לעזוב את יוון: "העדויות שנשמעו תמכתו בגרסתו", אמר לוואלה! סנגורו. בדיון להארכת המעצר טען קליימן: "אם היה משהו כולם במועדון היו מעידים נגדי. מוכן להיבדק במכונת אמת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

בוריס קליימן שוחרר ממעצר בתנאים מגבילים, לאחר דיון שנערך הבוקר (חמישי) בבית המשפט באתונה בנוגע להארכת מעצרו שהחל שלשום לפנות בוקר בגין תלונה שהגישה נגדו תיירת בלגית בת 17 על הטרדה מינית.

סנגורו של קליימן, עו"ד יניב שגב אמר בשיחה עם וואלה! לאחר ההחלטה לשחררו: "כפי שחזיתי, בוריס שוחרר ללא תנאים ואני מאמין שכתב אישום לא יוגש בפרשה ההזויה הזו. הוא רוצה להגיע הביתה לאשתו ולנוח מהפיאסקו הזה". קליימן הפקיד ערבות בסך 20 אלף יורו ונאסר עליו לעזוב את יוון, החלטה שהתקבלה בשל העובדה לאור העובדה שהעדויות שנשמעו היום בבית המשפט תמכו בגרסתו.

בדיון להארכת המעצר שנמשך שעות, השוער הישראלי דבק בגרסתו הראשונית והכחיש פעם נוספת כי אנס את הנערה או נהג באלימות מסוג כלשהו כלפיה. נציגיו של קליימן, עו"ד היווני פנאיוטיס פאפאדופולוס ופרקליטו הישראלי עו"ד יניב שגב, הפריכו את הטענות מכל ומחכים לתוצאות בדיקת ה-DNA שיגיעו בעוד כשלושה שבועות, אשר לטענתם יוכיחו שהמתלוננת משקרת. "בוריס רגוע, הכל שקרים ושטויות", אמר פאפאדופולוס.

בוריס קליימן בדיון הארכת מעצר. אתר רשמי,
בוריס קליימן וסנגורו בדיון, הבוקר/אתר רשמי

פרשת בוריס קליימן

עוד בוואלה!

קליימן שוהה באגף מיוחד מחשש שיותקף על ידי אסירים, העדות של חברו לקבוצה נחשפת

לכתבה המלאה

"כולם יכולים לראות שלא עשיתי כלום", אמר קליימן לשופט. עורך הדין פנאיוטיס פאפאדופולוס ביקש מהשופט לשחרר את הכדורגלן ממעצר, ללא היתר לעזוב את יוון עד שתוצאות הבדיקה יגיעו.

"ממציאים עליי דברים, קונספירציות", אמר השוער, "אני מוכן להיבדק במכונת אמת. המועדון היה מלא באנשים, אם הייתי עושה משהו לא בסדר כולם היו באים להעיד נגדי. ביני לבינה לא היה כלום".

לדיון הגיעו להעיד גם הפיזיותרפיסט של וולוס, הקבוצה בה שיחק קליימן עד שחוזהו הותר בעקבות הפרשה, והשחקן רודריגו אסקובל שנכח אף הוא בבילוי המדובר - ונחתך גם כן על ידי המועדון.

הפיזיותרפיסט איליאס טימפלאלקסיס סיפר לחוקרת: "לא היה שום מגע בין בוריס לנערה. אחד מחבריה כעס שהיא רדפה אחרי בוריס לכל מקום, אז הוא ניסה להפסיק את זה. אני הייתי איתו כל הזמן, לא עזבנו אחד את השני בשום שלב. הם אמרו לתקשורת שהיינו בחדרי VIP או משהו כזה, אבל גם זה לא נכון. במשך כל הערב היינו באותו מקום, שבו כולם היו יכולים לראות אותנו. רקדנו ושתינו".

אסקובל העיד: "הנערה הייתה זו שדחפה אותו כי הוא לא רצה אותה. הוא אמר לה שהוא נשוי עם ילדים, ושתעזוב אותו. הבחורה שתתה כל כך הרבה שהיא התחילה לצרוח. אחד מהחברים שלה שלף סכין, ויצאנו החוצה. לא חיפשנו לריב. בוריס לא נגע בה. היא תפסה לו את היד והוא ניסה להתחמק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully