וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליימן שוהה באגף מיוחד מחשש שיותקף על ידי אסירים, העדות של חברו לקבוצה נחשפת

13.4.2023 / 10:30

לקראת הדיון בהארכת מעצרו של השוער, ביוון פורסמו הטענות של אסקובל ששהה לצידו: "השתכרו וחיכו לנו מחוץ למועדון, המתלוננת דחפה אותו והוא הגיב". הישראלי שוהה במעצר עם נשים מחשש לפגיעה פיזית בו על ידי השותפים לתא בגלל החשדות החמורים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

השוער הישראלי בוריס קליימן יובא היום (חמישי) לדיון בהארכת מעצרו באתונה, יומיים לאחר שנעצר בבירת יוון בחשד לתקיפה מינית ואחזקת סם מסוכן. השוער שוחרר מקבוצתו וולוס יחד עם השחקן ששהה לצידו באירוע, רודריגו אסקובל, ולקראת הדיון התפרסמו היום ביוון פרטים נוספים.

אסקובל חשף כי יחד עם קליימן השניים ניצלו את יום החופש שלהם כדי לנסוע לאתונה מבלי לספר לאף אחד מהקבוצה, ובשלב מסוים של הבילוי ניגשה אליהם תלמידה בת 17 מבלגיה כחלק מקבוצה של 8-9 אנשים.

אחרי בילוי במועדון שבו השתכרו התלמידה וחבריה הם עזבו את המקום, אך כאשר קליימן ואסקובל יצאו למונית כעבור שעתיים הם המתינו להם שם. לדברי אסקובל, התלמידה דחפה את קליימן שהגיב, ובעקבות כך הוזעקה המשטרה למקום. לאחר מספר שעות, שבמהלכן קליימן נעצר, הבלגית זיהתה בפני השוטרים את הישראלי כמי שלטענתה אנס אותה.

בוריס קליימן במדי נבחרת ישראל. Srdjan Stevanovic, GettyImages
יישאר במעצר? קליימן/GettyImages, Srdjan Stevanovic

עוד בפרשת בוריס קליימן

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בעוד קליימן שוהה למעצר וממתין לדיון בהארכה, אסקובל היה אתמול בוולוס כדי לטפל בביטול החוזה שלו בעקבות החלטת הנשיא והיום יתייצב בבית המשפט כעד.

מאז שנעצר, קליימן שוהה בבית מעצר לנשים מטעמי בטיחות. לא היה ניתן להתעלם מהאפשרות שקליימן עלול להיות מותקף בידי שותפיו לתא אם היה נשלח למעצר עם גברים, ואת החשש הזה הישראלי הביע בעצמו. ביוון טוענים כי עבירה מהסוג שבה מואשם קליימן, אונס קטינה, היא קשה ו"זוכה" לתגובה מצד שאר הכלואים.

באשר למשפחתו של קליימן, אשתו ליאן מגיעה היום לאתונה כדי לשוחח עם עורך הדין. האישה והילדים שהו בישראל כשנודע לה על המקרה, כאשר עדיין לא ברור אם גם היא תתייצב היום בבית המשפט ואם תישאר ביוון או שמא תשוב ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully