וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגורו של בוריס קליימן שעצור ביוון: "מישהו רוצה להפליל אותו"

12.4.2023 / 23:49

בשיחה עם וואלה!, עו"ד יניב שגב הבהיר: "הוא לא הטריד ובוודאי שלא נגע בה, האירוע מאד מוזר ואני עומד על קרקע מוצקה כאשר אני אומר את זה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.4/ספורט1

השוער בוריס קליימן יובא מחר (חמישי) לדיון בהארכת מעצרו בפני שופט באתונה, יומיים לאחר שנעצר בחשד לתקיפה מינית והחזקת סם מסוכן. השוער הישראלי בטוח בחפותו וגם הסכים לבדיקת DNA במטרה להוכיח זאת, וגם עורכי הדין שלו מקווים כי ישוחרר מחר לביתו.

"בוריס בטוח בחפותו", אמר לוואלה! עורך הדין יניב שגב, המייצג יחד עם עורך דין יווני את השוער שקבוצתו כבר הודיעה על שחרורו, "תיאור האירוע לא עושה שכל בשום מובן שהוא. בוריס לא הטריד ובוודאי שלא נגע באישה הצעירה הזו בשום איבר מאיברי גופה. לא בהסכמה ובוודאי כי גם לא שלא בהסכמתה. האירוע מאד מוזר, שהרי אם היא הייתה שם עם בן הזוג שלה, כפי שטענה במשטרה, ואם הוא היה כגרסתה חלק מהמוזמנים לשולחן בו ישבו, והוא ראה אותה לכאורה רוקדת על בוריס ונוגעת בו, אז מה פתאום הוא מחכה שלוש שעות אחרי ההתרחשות מחוץ למועדון? הכיצד לא הזמין משטרה? כיצד לא התעמת אתו מיד? כיצד אפשר לחברה שלו לכאורה המתלוננת ללכת לבד לחדר המלון שלה? שאלות רבות רלוונטיות אחרות נותרות ללא הסבר ומובילות למסקנה אחת: מישהו רוצה להפליל את בוריס וכשאני אומר את זה אני יודע על מה אני מדבר".

עו"ד שגב לא רצה למסור מי עומד מאחורי המזימה, או כיצד יוכיח זאת, אולם הוסיף, "אני עומד על קרקע מוצקה כאשר אני אומר את זה".

עורך דין יניב שגב. יח"צ, אתר רשמי
עורך דין יניב שגב/אתר רשמי, יח"צ

על השאלה כיצד הגיבה רעייתו של הכדורגלן אמר: "היא לא הייתה עמו באתונה, היא עם הילדים ארבע שעות נסיעה משם. זה לא אירוע של טיול בפארק, אבל היא מכירה היטב את בעלה, הם שוחחו בטלפון והיא סומכת עליו ואני יכול להבין למה היא סומכת עליו".

על תנאי המעצר אמר שגב כי אין לו טענות. "הוא מוחזק אצל המשטרה הפדרלית, משהו המקביל ליאחב"ל אצלנו, לא בגלל חומרת התיק אלא בגלל הפרופיל התקשורתי הגבוה שלו. אני מקווה שכבר מחר ישחררו אותו. אין כאן תיק פלילי, נקודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully