וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות בדיקת ה-DNA של קליימן והקטינה יגיעו בעוד כשלושה שבועות

12.4.2023 / 14:33

לאחר קבלת התוצאות עשויה התמונה להתבהר. בעלי וולוס עומד מאחורי ההחלטה לשחרר את השוער עוד לפני הכרעת הדין: "לא אכפת לי אם בוריס מכחיש, זה בלתי נסלח"

שעה קלה אחרי התפוצצות פרשת בוריס קליימן, שוחרר השוער הישראלי מהקבוצה בה שיחק מאז קיץ 2020 - וולוס. קליימן, המואשם באונס של קטינה, ממשיך לטעון לחפותו, אך את נשיא המועדון כל זה לא מעניין.

"הייתי בהלם כששמעתי על כך, הוא נשוי עם שלושה ילדים", אמר אכילאס באוס לתקשורת היוונית. "זה מצב מצער ומוזר ששבר את המשפחה שלו. ביום ראשון, אחרי משחק בסלוניקי, הוא תכנן לנסוע לישראל. הוא קבע בייביסיטר ואז נסע לבלות באתונה. אשתו אומללה, היא לא רוצה שום קשר איתו. אני חושב שהיא הולכת להתגרש ממנו. אני מקווה שהם ימצאו דרך לפיוס, כי פירוק משפחות זה אף פעם לא דבר נעים".

שוער וולוס בוריס קליימן. אתר רשמי, אתר רשמי
ההודעה על הארכת החוזה של קליימן בוולוס/אתר רשמי, אתר רשמי

עוד על פרשת בוריס קליימן

על ההחלטה לשחרר את קליימן אמר באוס: "הוא ניסה לאנוס אישה, וזה בלתי נסלח. ספורטאים תמיד נחשבים כאלילים עבור חלק מהאנשים, ילדים מגיעים אחרי אימונים ומבקשים חתימות. אני לא יכול לדמיין גבר שמכריח אישה לעשות משהו שהיא לא רוצה, ולא אכפת לי אם בוריס מכחיש את זה. אני לא אתן שיבקרו אותי על ששחררתי אותו. אני מחליט, ואני קשוח מאוד בעניינים האלה, כי יש לי חמישה ילדים".

באוס הוסיף ואמר: "הוא היה בוולוס שלוש שנים ואף פעם לא שידר דברים כאלה. אנחנו מחכים להכרעות, כדי לשמוע האם הוא דובר אמת, או שהנערה דוברת אמת. אני כועס מאוד גם על חברו לקבוצה שהיה שם. הוא יכול היה למנוע את זה. אמרתי לו שאסור היה לו לשבת שם ולצפות בדבר הזה. אמרתי לו שאני לא רוצה יותר לדבר איתו, החוזה שלו הותר וזהו זה".

ביוון טוענים היום כי דגימות DNA נלקחו מקליימן והקטינה, והתוצאות יתקבלו רק בעוד 20 יום ואז אמורה התמונה להתבהר במקצת. עוד דווח כי הנערה, שתחגוג את יום הולדתה ה-18 בעוד כשבוע וחצי, "נראתה הרבה יותר צעירה מכך", וכי אשתו של קליימן, ששבה לישראל עם שניים מילדיהם, תחזור מחר לאתונה כדי לקחת את ילדה השלישי בחזרה ארצה.

לוואלה! ספורט אמר היום עו"ד ניר יסלוביץ, מומחה בייצוג ישראלים שהסתבכו בפרשיות כאלה ואחרות בחו"ל, "שלב המעצר הינו שלב מכריע וגורלי שבו תיק נבנה או נהרס. על צוות ההגנה לערער את מהימנות המתלוננת ולהציג למערכת המשפט ביוון ראיות אובייקטיביות שיציגו תמונה שונה בתכלית מהמתואר על ידי המתלוננת על מנת שלא יוגש כתב אישום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully