וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי אמר לצ'אבי שהוא רוצה לחזור ומדבר על ברצלונה בגוף ראשון"

ב"רדיו קטלוניה" סיפרו על היחסים בין המאמן לכוכב, שמוכן "לשכוח את משקעי העבר" בחדר ההלבשה. איך מתכננים לשלבו ב-11?

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

בברצלונה ממשיכים לחלום על חזרה של ליאונל מסי בעונה הבאה, ולפחות על פי הטענות שהושמעו אמש (רביעי) ב"רדיו קטלוניה", הכוכב הארגנטינאי מעוניין בקאמבק: "מסי הביע בפני צ'אבי את רצונו לחזור", אמרו.

ברדיו הקטלאני סיפרו שהשניים שמרו על קשר טוב עוד מאז הימים המשותפים במדי הבלאוגרנה, כשגם העזיבה של הקשר לשעבר לקטאר לא פגעה ביחסים, ודיווחו כי הם משוחחים בתדירות גבוהה בשיחות טלפון ובוואטסאפ על ההווה של כל אחד מהצדדים בקבוצה שלו. "בכל פעם שמסי מדבר על ברצלונה, הוא עושה זאת בגוף ראשון רבים. כמו למשל 'ניצחנו', או 'שיחקנו טוב'", טענו בקטלוניה.

ברצלונה מחכה לקאמבק של ליאו מסי

בנוסף נאמר כי צ'אבי, שכבר הצהיר במפורש כי היה רוצה שהפרעוש ישוב לקבוצה בה כיכב במשך רוב הקריירה, הבהיר למסי שכיום חדר ההלבשה הוא "משפחה אחת מאוחדת", כשהשחקן מצדו הסביר שהוא מוכן "לשכוח" את המשקעים שאולי נוצרו בעבר בינו לבין חלק משחקני הסגל הנוכחי.

עם זאת, יש לציין כי ב"ספורט" נכתב שמסי עצמו הכחיש את הטענות הללו ואת קיום השיחות בינו לצ'אבי, אך הודה שהוא ביחסים טובים מאוד עם המאמן, אותו הוא מכבד ומעריך.

במקביל נכתב באותו אתר שצ'אבי כבר רוקם תכנית מקצועית לשילובו של הכוכב בחזרה בהרכב שלו, ומתכנן להציב מערך של יהלום בקישור כשמסי בחלק הקדמי, מאחורי פרנקי דה יונג, גאבי ופדרי, ומלפניו בהתקפה עוסמאן דמבלה ורוברט לבנדובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully