וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאו מסי לא יחזור לברצלונה בשביל כסף, אלא בגלל הרגשות"

עודכן לאחרונה: 8.4.2023 / 17:56

בספרד ממשיכים לעסוק באפשרות של קאמבק. לפי "מארקה", הקטלאנים יציגו בפני לה ליגה תכנית פעולה כלכלית: "זה גלגל ההצלה של המועדון"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

הדיווחים על חזרה אפשרית של ליאונל מסי לברצלונה לא פוסקים. הערב (שבת) פורסם ב"מארקה" כי מה שנראה עד לא מזמן כמשימה בלתי אפשרית הוא כעת "על השולחן, וברצלונה נוקטת בצעדים הדרושים כדי ליצור סביבה נעימה לשובו של ליאו. זה לא קל, כי יש הרבה עניינים לפתור, אבל מסי ממשיך להתקרב לברצלונה".

שובו של הפרעוש, כך נכתב, יהיה בגדר "גלגל הצלה, כלכלית וספורטיבית. ז'ואן לאפורטה צריך ליצור ביטחון אצל המשקיעים, וגם אצל הספונסרים. הוא יצטרך לדבר עם ליאו כדי להתפייס. מערכת היחסים כרגע שבורה, אבל אם כל הדברים האחרים ייצאו לפועל, הנשיא ישחק את הקלף האחרון וינסה לגשר על הפערים".

אחת הבעיות העיקריות כרגע היא שכרו של הכוכב. ברצלונה נמצאת בצרות כלכליות ותצטרך לשחרר לא מעט שחקנים, וגם אם תעשה זאת, מסי יצטרך להתפשר על משכורת "נמוכה בהרבה" מזו שיש לו כרגע בפריז סן ז'רמן - שלא לדבר על זו שמוצעת לו בערב הסעודית (כ-400 מיליון יורו לעונה, לפי דיווחים). "זה לא עניין של כסף", נטען. "מסי לא יחזור בשביל הכסף, אלא בגלל הרגשות. זה היתרון של ברצלונה". כך או כך, במועדון מתכוונים להציג בפני לה ליגה תכנית פעולה כלכלית.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
ממשיך להתקרב? מסי/רויטרס

עוד על הקאמבק האפשרי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מתברר שאחד הצעדים החשובים ביותר שעשתה ברצלונה בחודשים האחרונים היה הפרידה מג'רארד פיקה. "איתו, חזרה של ליאו היתה מאוד מסובכת", נכתב ב"מארקה". "הם לא גמרו טוב. ליאו מרגיש שפיקה היה אחד הגורמים שדחקו אותו החוצה. ההצעה שניתה לסרחיו בוסקטס להאריך את חוזהו אינה מקרית, וכך גם השיחות עם ג'ורדי אלבה - אחד מחבריו הטובים ביותר של ליאו".

מערכת היחסים של מסי עם צ'אבי, נכתב, היא טובה מאוד: "לאפורטה יודע שהסיכוי שמסי יחזור גבוה יותר אם צ'אבי הוא המאמן. צ'אבי כבר דיבר עם ליאו ישירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully