וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי קיבל את ההחלטה לחזור, הכדור בידיים של ברצלונה"

דיווח בארגנטינה: כוכב פריז סן ז'רמן החליט לשוב בקיץ לקבוצה ממנה נפרד אחרי שנתיים, וכעת הבלאוגרנה צריכה למצוא את הדרך למימון העסקה. סגירת המעגל בדרך?

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

החזרה של ליאונל מסי לברצלונה קורמת עור וגידים? לפי דיווח של העיתונאית הארגנטינאית ורוניקה ברונאטי, הכוכב קיבל את ההחלטה לשוב לליגה הספרדית אחרי שנתיים מאכזבות בפריז סן ז'רמן. כעת הכדור בידיים של ברצלונה, שצריכה למצוא את הדרך מבחינה כלכלית לממן את ההחתמה מחדש של מלך שערי המועדון בכל הזמנים.

באתר מקומי בברצלונה, "לה ונגארדיה", דווח כי מסי כמעט ולא מפספס משחקים של הקבוצה ולעתים אף משוחח עליהם עם המאמן צ'אבי לאחר מכן.

עוד בכדורגל העולמי

כידוע, בקלאסיקו שנערך אמש (רביעי) אוהדי ברצלונה קראו בשמו של הארגנטינאי בדקה העשירית, כמחווה למספר החולצה אותה לבש וכניסיון להפעיל לחץ על הנשיא ז'ואן לאפורטה להשיבו בקיץ. כמובן שמדובר ביחס שונה לחלוטין מזה שלו מסי "זוכה" בפריז סן ז'רמן, שם הקהל שרק לו בוז במשחקי הבית האחרונים.

לקראת סיום חוזהו בפריז בקיץ זוכה מסי להתעניינות גם ממקומות נוספים כמו אינטר מיאמי מה-MLS ואל הילאל הסעודית, שלפי הדיווחים מציעה לו לא פחות מ-400 מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully